توصیه‌های پلیس راهور برای ماه محرم/ اجرای تمهیدات ترافیکی


توصیه‌های پلیس راهور برای ماه محرم/ اجرای تمهیدات ترافیکی

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از فردا شب مراسم مربوط به محرم آغاز می‌شود و پلیس راهور برای این ایام تمهیدات و برنامه‌های خاص و ویژه ترافیکی را در نظر دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احسان مؤمنی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از فردا شب رسماً مراسم محرم آغاز می‌شوند و پلیس راهور تهران بزرگ برای این ایام تمهیدات و برنامه‌های خاص و ویژه ترافیکی را در نظر دارد.

سرهنگ مؤمنی افزود: در کنار محل‌هایی که موکب‌های عزاداری جهت ایام محرم ایجاد شده معمولاً ایستگاههای صلواتی نیز بر پا می‌شود که باید مسئولین موکب ها محل‌های مناسبی را در این خصوص انتخاب کنند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: این ایستگاه‌ها حتماً یک فاصله مناسبی از حریم تقاطع‌ها و میادین داشته باشند و فاصله‌ای حدود ۱۵۰ متری از این معابر داشته باشند.

وی گفت: مسئولین محترم موکب ها حتماً سعی کنند کمتر فضای تردد را اشغال کنند و برای برپایی ایستگاه صلواتی قسمتی از پیاده رو را برای این کار اختصاص دهند و از قسمت روی کانال‌های آب هم برای این پوشش بیشتر می‌توانند استفاده کنند.

وی گفت: همچنین به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که کمترین مزاحمت را برای رانندگان و سایر شهروندان داشته باشیم.

سرهنگ مؤمنی بیان داشت: مسئولین موکب ها حتماً علائم ایمنی و هشداردهنده را جهت آشکار سازی نصب کنند تا خدای نکرده اتفاقی روی ندهد.

وی گفت: در هنگام پذیرایی هم به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که کمتر ترافیک ایجاد شود شاید فردی مشکلی داشته باشد و خودروی امدادی بخواهد تردد کند.

سرهنگ مؤمنی بیان داشت: مراسم محرم از فردا شب شروع می‌شود و همکاران بنده اطراف مراسم استقرار دارند. مردم و عزاداران گرامی حتماً با تیم‌های پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند و در فضاها و جاهایی که فضا موجود است حتماً پارک مورب داشته باشند به گونه‌ای که قسمت عقب خودرو رو به پیاده رو و قسمت جلوی خودرو رو به خیابان باشد و مزیت اینکه این است که هم فضای بیشتری برای پارک داریم و هنگام خروج خیلی راحت تر خارج شوند و ترافیک کمتری را شاهد باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه شهری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه