بازدید مسئولان حج و زیارت از هتل زائران ایرانی در روزهای پایانی موسم حج


بازدید مسئولان حج و زیارت از هتل زائران ایرانی در روزهای پایانی موسم حج

سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت امروز در بازدید از هتل الجوهره ضمن گفتگو با زائران بر ارائه خدمات با کیفیت به حجاج تا آخرین روز حضور ضیوف الرحمان در جوارخانه خدا تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین «سید عبدالفتاح نواب» و «سید عباس حسینی» ضمن بازدید از هتل الجوهره واقع در منطقه 2 ستاد مکه مکرمه، روند خدمات رسانی به حجاج را در گفتگو با زائران مستقر در این هتل بررسی کردند.


گفتگوی چهره به چهره و بی واسطه با زائران و شنیدن دغدغه ها، گلایه ها و مشکلات آنها در طول موسم حج از برنامه های روزانه مسئولان حج و زیارت بوده است.


در حالیکه شماری از حجاج مستقر در این هتل در گفتگو با سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت ضمن تشکر از حضور مسئولان حج و زیارت در جمع زائران، از خدمات ارائه شده درموسم حج امسال قدردانی کردند؛ چند تن از حجاج نیز به بیان برخی مشکلات در زمینه تغذیه و امکانات هتل مانند آسانسور پرداختند.


نصرت الله شمس الهی روحانی کاروان اعزامی از بهار همدان به همراه تعدادی از زائران اظهار داشت: به نظر می رسد تعداد آسانسورها متناسب با ظرفیت اسکان هتل نیست ولی سایر خدمات و امکانات شرایط مطلوبی دارد.


چند تن از بانوان زائر از همدان با شنیدن این مطالب اظهار داشتند این مشکل درزمان سرو غذا نمود داشت که مدیر مجموعه با برنامه ریزی و جدا کردن آسانسورهای مورد استفاده آقایان و بانوان تا حدودی این مشکل را رفع کرد.


مدیر کاروان اعزامی از آذربایجان شرقی نیز که متوجه حضور رئیس سازمان حج و زیارت شده بود خود را به آقای حسینی رساند و گفت یکی از زائرانش که بدلیل بیماری زودتر از موعد به تهران انتقال یافت و در بیمارستان تحت درمان قرار گرفت امروز باید مرخص و به تبریز انتقال یابد ولی نماینده بیمه پاسخگو نیست که آقای حسینی بلافاصله موضوع را پیگیری و دستور لازم را برای انجام کارهای ترخیص و انتقال این بیمار صادر کرد.


در این بازدید یکی از پزشکان مجموعه در خصوص شرایط بهداشتی و درمانی زائران این هتل گفت: بحمدالله هیچ مشکل و بیماری خاصی در میان زائران نداشتیم و روند ویزیت و ارائه دارو به نحو مطلوبی درحال انجام است.


وی افزود: بیشترین مراجعین از سرماخوردگی و یا خستگی عضلانی گلایه داشتند که تحت درمان قرار گرفتند.


در این بازدید تعدادی از زائران در گفتگو با نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان حج و زیارت از فاصله محل اسکان خود تا حرم گلایه کردند که مسئولان حج و زیارت به تبیین شرایط پرداختند.


از نکات جالب توجه در این بازدید این بود که تقریبا همه زائران ازتلاش و اخلاق نیکوی مدیر و عوامل مجموعه در خدمت رسانی به حجاج قدردانی کردند.

بازدید مسئولان حج و زیارت از هتل زائران ایرانی در روزهای پایانی موسم حج


در پایان این دیدار صمیمانه که در روزهای پایانی موسم حج تمتع انجام گرفت، مسئولان حج و زیارت بر ارائه خدمات مطلوب و شایسته تا لحظه آخر حضور زائران در هتل های محل اسکان در مکه تاکید کردند. زائران نیز درپایان ضمن بدرقه مسئولان حج و زیارت به یادگار با آنها عکس گرفتند.


زائران هتل الجوهره بدلیل نزدیکی به منا در ایام تشریق براحتی می توانستند به هتل مراجعه و ساعاتی را استراحت نمایند. این هتل با 588 اطاق 1760 زائر در قالب 13 کاروان را درخود جای داده است.

بازدید مسئولان حج و زیارت از هتل زائران ایرانی در روزهای پایانی موسم حج


خروج زائران این هتل به سمت مدینه و کشورمان نیز همچون دیگر هتل ها آغاز شده و به گفته محمد کاظم رجبی مدیرمجموعه آخرین کاروان زائران 30 تیر راهی ایران خواهد شد.

پایان پیام/47

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین