ویدیو/حرکت عجیب یک بدنساز خارجی در مقابل پوستر هادی چوپان


ویدیو/حرکت عجیب یک بدنساز خارجی در مقابل پوستر هادی چوپان

هادی چوپان ورزشکار مشهور و فعال در فضای مجازی با نمایش ویدئویی عجیب و بحث برانگیز در اینستاگرام اش باعث تعجب مخاطبان اش شده است. وقت صبح- هادی چوپان پس از افتخار بزرگی که در مسابقات مسترالمپیای ۲۰۲۲ جهان کسب کرد حالا به یکی از چهره های...

هادی چوپان ورزشکار مشهور و فعال در فضای مجازی با نمایش ویدئویی عجیب و بحث برانگیز در اینستاگرام اش باعث تعجب مخاطبان اش شده است.

وقت صبح- هادی چوپان پس از افتخار بزرگی که در مسابقات مسترالمپیای ۲۰۲۲ جهان کسب کرد حالا به یکی از چهره های فعال در شبکه های اجتماعی بدل شده است.

او که تا پیش از این قهرمانی بزرگ تنها از تمرینات ورزشی اش در فضای مجازی مطالبی منتشر می کرد، این روزها تمام جزئیات روزمره زندگی اش را با مخاطبین اش به اشتراک می گذارد.

البته در این یک سال اخیر محبوبیت گسترده گرگ پارسی در میان اقشار مختلف جامعه را نمی توان نادیده گرفت.

چرا که بخش زیادی از دنبال کنندگان این ورزشکار شیرازی در فضای مجازی همواره از او و فعالیت های مجازی اش حمایت کرده اند.

در همین راستا حالا انتشار ویدئویی عجیب و بحث برانگیز از سوی این چهره مشهور جهانی در صفحه اینستاگرام اش با تعجب و سوال های زیادی از سوی کاربران اجتماعی مواجه شده است.

هادی چوپان در این ویدئو نشان می دهد که یکی از ورزشکاران خارجی در حال ادای احترام نظامی به پوستر او در یک باشگاه بدنسازی است.

بخوانید: عکس/ زهره کودایی دروازه بان تیم ملی بانوان به کلی تغییر چهره داد

تصویری که هادی چوپان از رقبای جنجالی اش در مسترالمپیا منتشر کرد

به گزارش وقت صبح، هادی چوپان قهرمان مطرح پرورش اندام ایران، این روزها یکی از شانس های اول قهرمانی در مسابقات مسترالمپیای ۲۰۲۳ آمریکا است.

البته برخی از رقبای سرسخت چوپان در این رویداد بزرگ مسیر او‌ برای قهرمانی را بسیار دشوار و حتی ناممکن می دانند و معتقدند او شانسی برای کسب طلای مجدد ندارد.

اما از سویی اغلب هواداران ایرانی و خارجی گرگ پارسی اعتقاد دارند او با خلق شگفتی امسال هم به مانند سال پیش آقای مسترالمپیای دنیا خواهد شد.

در همین رابطه این قهرمان محبوب کشور به تازگی با انتشار تصویری جنجالی از پوستر این دوره از تورنمنت مسترالمپیا ۲۰۲۳ در اینستاگرام اش رونمایی کرده است.

نکته قابل بحث این پوستر علاوه بر تصویر هادی چوپان، تصویر یکی از زنان قهرمان مسابقات مسترالمپیا است که با واکنش متفاوت کاربران مواجه شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا