هزینه 250 میلیون تومانی سازمان بسیج ورزشکاران در جشن غدیر


هزینه 250 میلیون تومانی سازمان بسیج ورزشکاران در جشن غدیر

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه محمد رسوالله گفت: در برنامه امروز جشن غدیر همه مربیان، ورزشکاران، پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی و بسیجی شهر تهران بزرگ حضور داشتند و حدود ۲۵۰ میلیون تومان هزینه این جشن را تقبل نمودند.

نصرالله خادم، مسول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه محمد رسوالله در حاشیه مهمونی ده کیلومتری غدیر در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: در برنامه امروز جشن غدیر همه مربیان، ورزشکاران، پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی و بسیجی شهر تهران بزرگ حضور داشتند و حدود ۲۵۰ میلیون تومان هزینه این جشن را تقبل نمودند.

وی با بیان اینکه این برنامه در قالب پردیس فرهنگی هنری سپاه محمد رسول الله‌ است اظهار کرد: یک استیچ امورات فرهنگی، هنری، تفریحی و ورزشی است که با هدف گذاری بر روی جامعه کودک و نو نهال در راستای فرهنگ سازی غدیر به اجرای برنامه می پرداخت.

خادم تصریح کرد: در جشن امروز ما غرفه کودک، غرفه عفاف و حجاب و غرفه مسابقات ورزشی داریم و سه غرفه هم در حال پذیرایی از مردم هستند، حدود ۸ تن هندوانه، ۱۲ هزار بستنی، پنج هزار بطری آب و دو هزار لیتر شربت و کیک در حا توزیع است.

وی با اشاره به تاثیر این قبیل برنامه ها در ترویج فرهنگ غدیر تصریح کرد: ترویج غدیر باید از کودکان و نوجوانان آغاز شود، همان طور که حضرت امیرالمؤمنین(ع) فرمودند: نونهال و نوجوان همانند زمین کشت نشده است، هر چه بکارید همان را برداشت می کنید. ما هدف را بر این گذاشتم که امروز جزو بهترین روزهای نونهالان، نوجوانان و جوانان باشد، هم از لحاظ انواع و اقسام تفریحات و برنامه های ورزشی و هم از لحاظ پذیرایی که یک روز به یاد مانی برای آنها باشد. طبق فرمایش امام صادق (ع) که فرمودند: در شادی ما شاد و در غم ما غمگین باشید، امروز عید الله اکبر را بهترین روز برای نوجوانان قرار دادیم تا در ذهنشان باقی بماند و این سوال برایشان پیش آید که چرا امروز را جشن گرفتیم و چرا مردم خوشحال هستند ضمن اینکه بزرگتر ها هم وظیفه دارند علت چرایی غدیر را به آنها توضیح دهند.

وی با اشاره به بازتاب جهانی جشن غدیر بیان کرد: نزدیک ۱۲ سال است که پیاده روی اربعین آغاز شده و به عنوان بزرگترین اجتماع مذهبی در جهان رکورد زده است و با توجه به اینکه جشن میلیونی غدیر هم حدود دو سالی است که شروع شده لذا این فرهنگ می تواند الگویی برای جهان اسلام محسوب شود. ضمن اینکه این جشن در شهرهای مختلف ایران هم در حال برگزاری است و امیدواریم مساله غدیر هم مانند پیاده روی اربعین به یک جشن میلیونی در دنیا تبدیل شود.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج