مسئول قرارگاه ارتباطات و همکاری‌های بین‌المللی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور منصوب شد


 مسئول قرارگاه ارتباطات و همکاری‌های بین‌المللی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور منصوب شد

امیرحسین خورشیدی از سوی رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به عنوان مسئول قرارگاه ارتباطات و همکار‌ی‌های بین الملل این ستاد منصوب شد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون‌های مسجد به نقل از ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، امیرحسین خورشیدی، با حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین کمال خداداده، رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، به عنوان مسئول قرارگاه ارتباطات و همکاری های بین المللی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، منصوب شد.

بنابر این گزارش، متن این حکم، به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم برادر ارجمند، جناب آقای امیرحسین خورشیدی نظر به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مسئول قرارگاه ارتباطات و همکاری‌های بین‌المللی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور منصوب می شوید.

امید می رود با استعانت از خداوند متعال، گسترش تبادلات فرهنگی هنیی در حوزه بین الملل بر اساس طرح اخوت مساجد جهان اسلام و با بهـره‌گیری از تمامی فرصت ها و ظرفیت های موجود و نیروهای کارآمد، زمینه خدمت‌رسانی گسترده تر به عزیزان مسجدی را با عنایت ویژه به شعار فرهنگی دولت مردمی تحت عنوان «بازگشت به مسجد» فراهم کنید.

کمال خداداده دهم مرداد ماه ۱۴۰۲

پایان پیام/9

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ماجرای خودکشی دختر 19 ساله از روی پل پیرنیا شیراز