تبدیل وضیعت استخدامی ایثارگران تسریع شود


تبدیل وضیعت استخدامی ایثارگران تسریع شود

آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس با ارسال نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار تسریع تبدیل وضیعت استخدامی ایثارگران شد و گفت: خدمت به جامعه ایثارگری وظیفه ذاتی همه دستگاه‌های کشور است.

سید محمد مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره اجرای بند (د) و (و) تبصره ۲۰ قانون بودجه سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ کل کشور بیان کرد: استخدام یا تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران مشمول ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران به صراحت در این قانون ذکر شده است.

وی با عنوان اینکه خدمت به جامعه ایثارگری وظیفه ذاتی همه دستگاه‌های کشور است، ادامه داد: با توجه به تعلل و تخلف برخی از دستگاه‌های اجرایی در اجرایی نکردن این قانون و تضییع حق صورت گرفته، در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور خواستار تسریع و اجرای این قانون شدم.

عضو کمیسیون آموزش مجلس عنوان کرد: با عنایت به تبدیل وضعیت استخدامی رانندگان استیجاری توسط برخی از دستگاه‌های اجرایی کشور، از رئیس جمهور درخواست شده تا دستور تسریع تبدیل وضعیت استخدامی رانندگان خودروهای استیجاری را که به‌صورت تمام وقت در خدمت دستگاه اجرایی بوده و حق بیمه آنها توسط شرکت پیمانکاری یا دستگاه اجرایی پرداخت می‌شود به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کنند.

مولوی با اشاره به اینکه توجه به معیشت ایثارگران باید به عنوان یک اولویت باشد، گفت: نباید تفاوتی بین رانندگان ایثارگر استیجاری و سایر کارکنان که تبدیل وضعیت شده‌اند باشد و این افراد نیز همانند دیگر کسانی که مشمول قانون تبدیل وضعیت شده‌اند باید مورد توجه باشند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی به زودی در مجلس بررسی می‌شود