پنجم صفر؛ آغاز میزبانی از زائران اربعین حسینی در مسجد مقدس جمکران


پنجم صفر؛ آغاز میزبانی از زائران اربعین حسینی در مسجد مقدس جمکران

معاون خدمات زائران مسجد مقدس جمکران گفت: خادمان این مکان مقدس از پنجم تا آخرماه صفر، میزبان ده‌ها هزار زائر اربعین حسینی از استان‌های شرقی ایران اسلامی و کشورهای هند، پاکستان، افغانستان خواهند بود.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت به نقل از مسجد مقدس جمکران، ابراهیم صدوقی اظهار کرد: مسجد مقدس جمکران امسال نیز با راه اندازی ستاد مردمی اربعین از پنجم تا آخرماه صفر، میزبان ده ها هزار زائر اربعین حسینی است که از استان‌های شرقی ایران اسلامی و کشورهای هند، پاکستان، افغانستان و... در مسیر رفت و برگشت به این مکان مقدس مشرف و از امکانات این مکان مقدس (تغذیه، اسکان و...) بهره‌مند می شوند.

وی در ادامه بیان کرد: فعال شدن ظرفیت‌های مردمی و دستگاه های ذیربط استانی درکنار خادمان این مکان مقدس جهت تسهیل بهره مندی زائران عزیز در رویداد عظیم اربعین استان قم ضروری است.

صدوقی با بیان اینکه بی‌شک پذیرایی و خدمات دهی به خیل عظیم زائران بدون همیاری و مساعدت مجموعه‌های خدوم استانی وکشوری امکان پذیر نخواهد بود، ابراز کرد: باتوجه به موقعیت مناسب جغرافیایی مسجد مقدس جمکران در حوزه اقبال و حضور زائران و اینکه شهرمقدس قم شهرمناسبت‌ها است، خدمات رسانی مناسب به زوار اربعین نیاز به حضور تمامی ظرفیت‌های مردمی و حاکمیتی دارد.

رئیس ستاد مناسبت های ویژه مسجد مقدس جمکران در پایان با اشاره به اینکه افرادی که مایلند در موکب اربعین حسینی مستقر در مسجد مقدس جمکران به زائران حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام خدمت کنند از طریق لینک http://Jamkaran.ir/mizban ثبت نام کنند، خاطرنشان کرد: عاشقان و ارادتمندان اهل بیت علیهم السلام می توانند نذور و هدایای نقدی خود را برای طرح سفره صاحب عزای اربعین به شماره حساب 0131363136006 و شماره کارت 603799100000004 بنام مسجد مقدس جمکران واریز نموده و درپذیرایی از زوار اربعین مسجدمقدس جمکران سهیم باشند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید