اعلام جزییات اجلاسیه بین‌المللی روز جهانی مسجد در شیراز/ تجلیل از برترین‌های مسجد تا نمایشگاه دستاوردهای مساجد فارس


اعلام جزییات اجلاسیه بین‌المللی روز جهانی مسجد در شیراز/ تجلیل از برترین‌های مسجد تا نمایشگاه دستاوردهای مساجد فارس

حجت الاسلام امیدی از برگزاری اجلاسیه بین‌المللی روز جهانی مسجد با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در شیراز خبر داد.

حجت الاسلام حسین امیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس،گفت: شعار محوری روز جهانی مسجد در سال جاری «مسجد؛ محور وحدت و مقاومت» است و متعاقب آن نیز برنامه هایی در سراسر کشور به ویژه استان فارس برگزار می شود.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان فارس افزود: سومین حرم اهل بیت(ع) امسال و در روز جهانی مسجد، میزبان اجلاسیه بین المللی است که با حضور یک میهمان ویژه انجام می شود.

وی ادامه داد: این مراسم با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین سید هاشم الحیدری از رهبران جبهه مقاومت اسلامی عراق همراه است.

حجت الاسلام امیدی به دیگر برنامه های این اجلاسیه اشاره کرد و اظهار داشت: تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، تجلیل از منتخبین و برترین‌های مساجدفارس و رونمایی کتاب شعر «از آسمان مسجدالاقصی» دیگر برنامه های این اجلاسیه را به خود اختصاص می دهد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در حاشیه این اجلاسیه نمایشگاه دستاوردهای مساجد برتر استان فارس نیز افتتاح و پذیرای بازدید علاقمندان می شود.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان فارس زمان اجلاسیه روز جهانی مسجد در شیراز را دوشنبه ۳۰ مردادماه عنوان کرد که از ساعت ۸ صبح در مسجد جامع شهدا واقع در خیابان ۹ دی برگزار می شود.

به گزارش شبستان، ۲۱ آگوست برابر با ٣٠ مرداد بنا به در خواست جمهوری اسلامی ایران، از سوی سازمان کنفرانس ‌اسلامی به عنوان روز جهانی مسجد نامگذاری شد.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


با بطری خالی نوشابه و آب معدنی کاردستی های جالب بسازید