اهانت مجدد به قرآن در استکهلم / پلیس معترض این اقدام را بازداشت کرد


اهانت مجدد به قرآن در استکهلم / پلیس معترض این اقدام را بازداشت کرد

پلیس سوئد امروز از تلاش یک زن برای جلوگیری از هتک حرمت دوباره به قرآن کریم ممانعت کرد و وی را بازداشت کرد تا روند اهانت به قرآن در نزدیکی سفارت ایران در استکهلم ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روسیاالیوم، روزنامه سوئدی افتونبلادت گزارش داد: در تجمع جدید قرآن سوزی امروز(جمعه 27 مرداد 1402) در نزدیکی سفارت ایران در استکهلم که توسط سلوان مومیکا برگزار شد، یک زن تلاش کرد با کپسول آتش نشانی این اقدام را متوقف کند و آتش را خاموش کند، اما پلیس وی را بازداشت کرد و کار سوزاندن ادامه یافت.

پلیس سوئد که مجوز این اقدام را با وجود اعتراض‌های مستمر کشورهای عربی و اسلامی و سازمان‌های بین المللی صادر کرد، درمورد این حادثه اظهارنظر نکرد.

ایمن ابوالعلاء، رئیس کمیته حقوق بشر در پارلمان مصر به نووستی گفت: اقدام به سوزاندن قرآن کریم در اروپا نشان از استانداردهای دو گانه در غرب است.

اخیرا در سوئد و دانمارک اهانت به قرآن در برابر سفارتخانه های کشورهای اسلامی توسط افراط گرایان انجام شد که با واکنش شدید کشورهای عربی و اسلامی رو به رو شذ.

سازمان ملل متحد به اتفاق آرا همه اقدامات خشونت بار علیه کتب مقدس را محکوم کردند و هتک حرمت به کتب مقدس را نقض قانون بین الملل دانستند.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید