صورتک‌های بدون ماسک اپوزیسیون


صورتک‌های بدون ماسک اپوزیسیون

نشست خبرنگاران رسانه‌های فارسی زبان با وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی، بار دیگر ثابت کرد که ادعاهای مردم دوستی آنان بی‌مبنا است و این رسانه‌ها در صف مقدم دشمنی با مردم قرار دارند.

خبرگزاری مهر - گروه سیاست؛ رامین عبدالله شاهی: ماسک‌ها از صورتک‌ها افتاد و نقاب‌های مردم دوستی خبرنگاران فارسی زبان ضد انقلاب از چهره‌هایشان برداشته شد. مدافعان سینه چاک منافع مردم ایران که صبح تا شب برای مشکلات ملت اشک تمساح می‌ریختند حالا با اصلی ترین دشمن کشور فالوده خورده و عکس یادگاری می‌گیرند تا مشخص شود در این یارکشی هر کس کجای تاریخ ایستاده است.

دیداری که رونمایی از کارفرما و اتاق فکر جدید شبکه ضدانقلاب محسوب می‌شود و اثبات همان جنگ ترکیبی است که از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی کشور تاکید شده بود.

این نشست نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی هیچگاه قصد پایان دشمنی‌های خود با کشورمان را ندارد و هر از گاهی آن را بلند هم فریاد می‌زند. هرچند این نعره‌ها آن‌هم در انتهای کوچه‌ای بن بست و پشت دیوارهای عنکبوتی‌اش است.

از سوی دیگر همزمانی و نزدیکی این نشست و وعده‌ها و ابراز روحیه‌های دروغین وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با خبرنگاران ضد انقلاب آن‌هم در آستانه سالگرد مرگ مهسا امینی و ناآرامی‌های سال گذشته حکایت از برنامه دشمن برای حمله سنگین رسانه‌ای به منظور ایجاد بی‌ثباتی و آشوب در سالگرد اغتشاشات سال گذشته دارد.

این دیدار نشان می‌دهد که دشمن همچنان دل خوش به تضعیف و براندازی است و از هر فرصتی با استفاده از مزدورانش برای پیاده کردن این نقشه شوم استفاده می‌کند تا شاید آب رفته را به جوی بازگردانند.

ملاقات خبرنگاران ضد انقلاب شبکه‌های فارسی زبان که خود را مدافعان حقوق مردم ایران می‌دانند با وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی «گیلا گملیئل» و هم‌زبانی و همراهی فکری با یکدیگر برای کشیدن نقشه‌های جدید علیه منافع کشورمان، در عین تأسف و تلخی برگ برنده برای مردم و کشورمان خواهد بود.

رژیم صهیونیستی همواره خود را در پس پرده قرار می‌داد و علناً وارد این نمایش‌ها نمی‌شود همین نشان می‌دهد که کفگیر آنها به همراه نیروهای مزدورشان در شبکه‌های فارسی زبان به ته دیگ خورده است که اینگونه نمایشی را برقرار کردند.

این نشست یادآور دیدار رضا پهلوی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم بود در حالی‌که بعد از آن دیدار اپوزسیون و شورای همبستگی اش اتفاقاً دچار فروپاشی شد و حالا این خبرنگاران نیز باید از چنین سرنوشتی درس عبرت بگیرند.

صورتک‌های بدون ماسک اپوزیسیون

البته باید به این نکته نیز توجه داشت که این روزها رژیم صهیونیستی در داخل با بحران و آرامی‌ها و نارضاییتی‌های افکار عمومی خود مواجه است و با اینگونه نمایش‌ها به دنبال فرافکنی است. همچنانکه اخیراً موضوع کشتار و سرکوب اتیوپی تبارهای خود توسط پلیس این رژیم به بحران داخلی صهیونیست‌ها افزوده و آنها را دچار سردرگمی کرده است و با توجه به آنکه نیروهای مقاومت در آمادگی کامل به سر می‌برند، دیگر نمی‌تواند بحران‌های خود را کنترل کنند لذا به دنبال نمایش‌های سطحی و پروپاگاندای رسانه‌ای هستند تا کمی از فشار درونی خود رها شوند. ضمن آنکه کشورهای منطقه به همگرایی نزدیک شده‌اند و مراسم راهپیمایی اربعین هم به خوبی و باشکوه برگزار شد و صهیونیست‌ها نتوانستند در خلاف این جریان کاری انجام دهند.

عیان شدن ادعاهای پوچ مردم دوستی خبرنگاران فارسی زبان

مهدی فضایلی کارشناس رسانه و فعال سیاسی در گفتگو با مهر و در خصوص دیدار اخیر وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با خبرنگاران ضد انقلاب گفت: این دیدار نکات متعددی را روشنگری می‌کند که اولین نکته آن حضور رژیم صهیونیستی در صف مقدم مقابله با نظام است که بارها و بارها این موضوع اتفاق افتاده است.

وی افزود: با توجه به صحبت‌هایی که وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در این جلسه با خبرنگاران ضد انقلاب مطرح کرده است یک بار دیگر نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها دشمنان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و به نظر من این بهترین دلایل برای حقانیت نظام ما است.

رسانه مهم‌ترین ابزار دشمنان

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اهمیت و نقش رسانه‌ها تاکید کرد: نکته دیگر از این جلسه نقش و اهمیت رسانه‌ها است و نشان می‌دهد که رسانه ما یکی از مهم‌ترین ابزار آنها در مقابله با نظام رسانه و فعالیت‌های آنان در حوزه شناختی است. موضوعی که از مدت‌ها قبل شروع شده است و روز به روز پیچیده‌تر خواهد شد و ابعاد جدیدی پیدا خواهد کرد.

فضایلی با نزدیکی سالگرد مرگ مهسا امینی و تداخل آن با این نشست تصریح کرد: تشکیل این جلسه در آستانه سالگرد حوادث پاییز سال گذشته نشان می‌دهد که نقش رسانه‌ها در این ماجرا یک نقش اصلی و در صدر فهرست ابزارهایی است که دشمنان از آن استفاده کرده و می‌کند.

این کارشناس رسانه اذعان داشت: این نشست پیوند شبکه‌های معارض با نظام را با رژیم صهیونیستی مشخص می‌کند، آنها که ادعا می‌کنند منافع اصلی مردم ایران را پیگیری می‌کنند اما با دشمن اصلی کشور که رژیم صهیونیستی است جلسه و نشست برگزار می‌کنند. آن هم با دستگاه امنیتی این رژیم که دانشمندان کشور را ترور کرده است و اقدامات تخریبی علیه صنایع کشور انجام داده‌است تا یک بار دیگر ثابت کند که ادعاهای مردم دوستی آنان پوچ و بی‌مبنا است و اتفاقاً این رسانه‌ها در صف مقدم دشمنی با مردم و منافع ما قرار دارند.

صورتک‌های بدون ماسک اپوزیسیون

این نشست تأیید فرمایش رهبری در خصوص دست داشتن دشمنان در ماجراهای سال گذشته است

این کارشناس رسانه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب همزمان با حوادث و نارامی‌های پاییز گذشته گفت: تشکیل این جلسه تأییدی است بر صحت تحلیل رهبر انقلاب از حوادث سال گذشته که بر اساس نقشه دشمن این اتفاقات رقم خورد.

وی افزود: به گمان من، تشکیل این جلسه به شکل علنی نشان از حماقت دشمنان ما دارد که اینگونه خودشان را رسوا کرده و لو می‌دهند.

فضایلی تاکید کرد: نشست وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با خبرنگاران ضد انقلاب نشان می‌دهد که دشمن دست از دشمنی‌های خود برنداشته است و مادامی که ما به نقطه بازدارندگی کامل و دست یافتن به ایران قوی در همه ابعاد از جمله در حوزه رسانه برسیم و محقق کنیم تا دشمن از اقدامات تخریبی خود مأیوس شود.

رژیم صهیونیستی پشت پرده اتفاقاتی است که در ایران رخ می‌دهد و در واقع آنها دارند این اتفاقات را مدیریت می‌کنند

دشمن به دنبال اجرای فاز دوم آشوب‌ها در ایران است

بیژن مقدم کارشناس رسانه در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص نشست وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با خبرنگاران اپوزیسیون ضد انقلاب گفت: با دو دیدگاه می‌شود به این نشست نگاه کرد. یکی اینکه خود این شبکه‌ها مثل اینترنشنال این روزها با یک انشعاب‌ها و جدایی‌هایی روبرو شده‌اند و این در واقع برایشان یک بحران است. در واقع این شبکه‌ها از درون در حال متلاشی شدن هستند و این یک اتفاق بسیار مهم است زیرا شخصی مانند وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با خبرنگاران این شبکه جلسه می‌گذارد تا بتوانند انسجام داخلی آنان را برگردانند.

صورتک‌های بدون ماسک اپوزیسیون

این کارشناس رسانه اظهار داشت: در واقع آنها دارند خود را برای اجرایی کردن فاز دوم نقشه‌های خود آماده می‌کنند و این جلسه نیز می‌تواند در راستای آماده سازی و بهبود وضعیت داخلی شبکه‌های خودشان باشد.

وی در ادامه داد: از یک زاویه دیگر نیز می‌توانیم به این موضوع بنگریم و آن اینکه اعتقاد ما بر این است که رژیم صهیونیستی پشت پرده اتفاقاتی است که در ایران رخ می‌دهد و در واقع آنها دارند این اتفاقات را مدیریت می‌کنند. و حتی به‌طور مستقیم نیز ما شاهد این گونه توطئه‌ها از سوی رژیم صهیونیستی بوده‌ایم مانند ترور دانشمندان هسته‌ای، بمب گذاری ها و …بنابراین اینکه این رژیم پشت پرده آشوب‌های داخل کشور ما باشد چیز عجیبی نیست.

این تحلیلگر سیاسی متذکر شد: به‌نظر من هویت این شبکه‌ها، وابستگی آنها و منبع درآمد آنها نیز مشخص است و این جلسه در همچنین زمانی که به سالگرد مرگ خانم مهسا امینی نزدیک می‌شویم، در واقع در جهت اجرایی کردن فاز دوم نقشه‌هایشان در جهت ایجاد آشوب در کشور است زیرا فاز یک را سال گذشته اجرا کردن الان نوبت به فاز دوم نقشه‌هایشان رسیده است.

هر حرکتی که علیه منافع ملی شکل می‌گیرد با رژیم صهیونیستی ارتباط دارد

وی گفت: کسانی که الان دارند صحنه را می‌بینند باید بدانند که هر حرکتی که علیه منافع ملی شکل می‌گیرد به‌طور مستقیم با جریان رژیم صهیونیستی ارتباط دارد.

مقدم بیان داشت: این جلسه به خوبی وابستگی اپوزیسیون‌ها و این شبکه‌ها را به رژیم صهیونیستی آشکار کرده وی تاکید کرد: کسانی که با دشمنان و رژیم صهیونیستی همراهی می‌کنند هرگز نمی‌توانند برای پیشرفت و اتحاد کشور ایران گامی بردارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شبکه دختران چتربت چگونه کار می‌کرد؟ + ویدئو