رمزگشایی پلیس از سرقت 50 دستگاه موتورسیکلت


رمزگشایی پلیس از سرقت 50 دستگاه موتورسیکلت

رئیس پلیس پیشگیری تهران، از دستگیری ۴ مالخر موتورسیکلت و اعتراف به ۵۰ فقره مالخری خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان ۹ دستگاه موتورسیکلت کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد گودرزی افزود: در پی مراجعه و شکایت شهروندان، در خصوص سرقت موتورسیکلت و فروش آن در سایت‌های اینترنتی به قیمت بسیار پایین در محدوده تهرانسر، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۵۰ تهرانسر قرار گرفت و مأموران موفق به دستگیری مالخر موتورسیکلت مسروقه شدند.

وی ادامه ابراز داد: در گام بعدی مأموران کلانتری تهرانسر با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، هویت ۳ مالخر دیگر پرونده را که از مالخران سابقه دار بودند شناسایی کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: بررسی‌های مأموران نشان از این داشت که هر ۳ مالخر سابقه دار هستند و با تشکیل باند، دست به مالخری و انتقال اموال مسروقه به مخفیگاهشان در اسلامشهر تهران می‌زنند.

وی گفت: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیمی از مأموران به مخفیگاه متهمان مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه هر ۳ مالخر اموال مسروقه را در مخفیگاهشان دستگیر کردند و در بررسی از محل ۹ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه توسط کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: متهمان ۱۸ الی ۴۳ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی به ۵۰ فقره مالخری موتورسیکلت مسروقه اعتراف کردند.

سردار گودرزی در پایان با بیان اینکه هر ۴ مالخر پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: شناسایی مال باختگان در دستور کار کلانتری ۱۵۰ تهرانسر قرار گرفت گرفت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!