وافل‌ساز چه فرقی با ساندویچ‌ساز دارد؟ + لیست قیمت انواع وافل‌ساز و ساندویچ‌ساز


وافل‌ساز چه فرقی با ساندویچ‌ساز دارد؟ + لیست قیمت انواع وافل‌ساز و ساندویچ‌ساز

در این مطلب به بررسی قیمت انواع وافل ساز و ساندویچ ساز می پردازیم.

اقتصاد آنلاین - فائزه امین پویا؛ ساندویچ ساز دستگاهی است که می تواند کاربرد های فراوان داشته باشد. شاید بخواهید بدانید که با ساندویچ ساز چی بپزم و یا کاربرد ساندویچ سایز چیه . این دستگاه با توجه به کاربردی که دارد توانسته به یکی ازمحبوب ترین موارد در عرصه آشپزی تبدیل شود. باید در نظر داشته باشید که اگر می خواهید ساندویچ های شما طعم خاصی را به خودشان بگیرند باید از ساندویچ ساز استفاده کنید. این دستگاه دارای یک سری تجهیزات می باشد که می تواند به شما کمک کند تا ساندویچ شما در کمترین زمان ممکن آماده شود.

همچنین تنظیم درجه و ترد شدن و موارد مربوط به آن نیز در ساندویچ ساز تعبیه شده است که شما می توانید از آن استفاده کنید و ساندویچ ساز را به یک ابزار کاربردی در زندگی خودتان تبدیل کنید. میزان توان مصرفی ساندویچ ساز معمولا ۷۰۰ تا ۷۵۰ وات را به خودش اختصاص می دهد. در خصصو فرق ساندویچ ساز و وافل ساز باید بگوییم که عملکرد آنها به طور کلی در زمینه پخت و پز می باشد ولی با وافل ساز شما بیشتر یک سری دسر مثل وافل را می توانید تهیه کنید پس ارزش استفاده را نیز به خودش اختصاص می دهد که باید آن را در نظر داشته باشید.

وافل ساز چیست؟

وافل ساز دستگاهی است که می توان از طریق آن ویفر های لایه ای تولید کرد و با استفاده از مربا و میوه و شکلات و عسل و حتی بستنی می توان آن را مصرف کرد. در خصوص فرق وافل ساز با ساندویچ ساز باید در نظر داشته باشید که این دستگاه بیشتر می تواند در زمینه دسر فعالیت داشته باشد. ولی از طریق ساندویچ ساز شما می توانید ساندویچ هایی بپزید که تا به حال طعم آنها را در هیچ زمانی احساس نکرده باشید و این مورد را نیز باید در نظر بگیرید چون مهم است.

کاربرد وافل ساز ها بیشتر در کافی شاپ می باشد. این دستگاه ها معمولا از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار هستند و افراد زیادی نیز وجود دارند که در هنگام خرید به موارد زیادی از کاربردهای وافل ساز توجه می کنند که شما نیز باید این مورد را درنظر داشته باشید چون مهم است و از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد. معمولا صفحات وافل ساز نیز دارای عمق خاصی می باشد که در این خصوص هرچه عمق صفحات بیشتر باشد، شما وافل های خیلی خوب را می توانید میل کنید که این مورد هم از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

جنس صفحات وافل ساز نیز از چدن و تفلون است. شسست و شوی آنها نیز بسیار راحت است. معمولا وافل سازها به طور کلی می توانند دسترسی ما را به درست کردن شیرینی های خوشمزه بیشتر کنند که شما نیز اگر کارکرد وافل ساز ها را بلد باشید می توانید آنها را انجام دهید. در خصوص فرق وافل ساز با ساندویچ ساز باید در نظر بگیریم که از نظر ظاهری این موارد به یکدیگر شباهت دارند و به صورت پرسی عملکرد هرکدام مشخص می شود. این د دوستگاه دارای نشانگر و سیم هستند و به صورت برقی کار می کنند.

در بازار لوازم خانگی قیمت ساندویچ ساز فورمن مبلغ ۲۰ میلیون تومان است این در حالیست که قیمت وافل ساز گاستروبک مبلغ ۱۴ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس "لوازم خانگی" در پایگاه خبری اقتصادآنلاین مراجعه نمایید.

اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است.

قیمت انواع وافل ساز و ساندویچ ساز
نوع برند مدل قیمت / تومان
ساندویچ ساز فورمن ۲۴۰۰۲ ۲۰,۰۰۰,۰۰۰
وافل ساز گاستروبک ۴۲۱۴۱۹ ۱۴,۰۰۰,۰۰۰
ساندویچ ساز سیج SSG۶۰۰BSS ۱۱,۲۰۰,۰۰۰
وافل ساز سیج BWM۵۲۰BSS
۱۰,۰۰۰,۰۰۰
ساندویچ ساز دبلیو ام اف LONO
۹,۲۵۰,۰۰۰
وافل ساز تفال SW۸۵۷D۱۲ ۹,۶۰۰,۰۰۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج