پیش بینی بورس هفته سوم مهرماه (اینفوگرافیک)


پیش بینی بورس هفته سوم مهرماه (اینفوگرافیک)

به گزارش تجارت‌نیوز، بررسی معاملات دومین هفته مهرماه حاکی از آن است که شاخص کل بورس طی چهار روز معاملاتی هفته دوم مهرماه از تراز دو میلیون و 97 هزار واحد با کاهش 1.33 درصدی به دو میلیون و 69 هزار واحد...

به گزارش تجارت‌نیوز، بررسی معاملات دومین هفته مهرماه حاکی از آن است که شاخص کل بورس طی چهار روز معاملاتی هفته دوم مهرماه از تراز دو میلیون و 97 هزار واحد با کاهش 1.33 درصدی به دو میلیون و 69 هزار واحد رسید.

شاخص هم‌وزن در این مسیر چهار روزه همراه شاخص کل بود و معادل 0.37 درصد پایین آمد. به طوری که شاخص هم‌وزن در این هفته از سطح 718 هزار و 626 واحد به 715 هزار و 990 واحد رسید.

این هفته هم بازار سهام شاهد خروج بیش از 800 میلیارد تومان پول حقیقی بود و ارزش و حجم معاملات خرد هم چنگی به دل نمی‌زد. اما آیا همین روند طی سومین هفته مهرماه نیز گریبانگیر بازار سهام خواهد بود؟

کارشناسان بازار سرمایه در نظرسنجی هفتگی تجارت‌نیوز پیش‌بینی کرده‌اند که بازار سهام در هفته پیش رو صعودی خواهد بود یا نزولی. آنها همچنین پاسخ داده‌اند که کدام گروه‌ها مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرند.

پیش بینی بورس هفته سوم مهرماه (اینفوگرافیک)پیش بینی بورس هفتگی، 15 مهر 1402

بیشترین و کمترین بازدهی نمادهای بازار سهام در هفته دوم مهرماه

بررسی معاملات دومین هفته از مهر 1402 نشان می‌دهد که ارقام صعودی سهم‌های پربازده پایین آمده است. به طوری که زملارد با رشد 20 درصدی پربازده‌ترین سهم این هفته لقب گرفت. لازم است گفته شود شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر در این هفته آگهی تحت عنوان افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها منتشر کرد و همین امر سبب شد تا تقاضا در سهم زملارد افزایش یابد.

بررسی تکنیکال این سهم نشان می‌دهد که دو سطح هزار 776 تومان و دو هزار و 195 تومان به ترتیب مهم‌ترین حمایت‌ و مقاومت این سهم تلقی می‌شوند.

در طرف مقابل اما سهام شرکت سامان‌ گستر اصفهان‌ «ثامان» مانند هفته گذشته پیشتاز سهم‌های کم‌بازده بورس در این هفته بود. لازم به ذکر است حمایت سهم در سطح سه هزار و 207 تومان از دست رفت و در حال حاضر تراز دو هزار و 598 تومان مهم‌ترین حمایت سهم تلقی می‌شود.

فرابورس و ومعلم نیز دیگر سهم‌های کم‌بازده این هفته بودند که با نزول به ترتیب 14 و 12 درصدی به سطوح به ترتیب 932 و 229 تومان رسیدند. حمایت و مقاومت‌های این دو سهم نیز در جدول زیر نمایش داده شده است.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه بازار سرمایه بخوانید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بورس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه