ماهنامه طنز سه‌نقطه 44 درباره «مردم» منتشر شد+دانلود


ماهنامه طنز سه‌نقطه 44 درباره «مردم» منتشر شد+دانلود

چهل‌وچهارمین شماره ماهنامه طنز سه نقطه با موضوع «مردم» منتشر شد و روی پیشخان مطبوعات کشور آمد. به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، چهل و چهارمین شماره ماهنامه طنز سه نقطه «مکتوب طنز [+جد] فارسی» به تازگی با...

چهل‌وچهارمین شماره ماهنامه طنز سه نقطه با موضوع «مردم» منتشر شد و روی پیشخان مطبوعات کشور آمد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، چهل و چهارمین شماره ماهنامه طنز سه نقطه «مکتوب طنز [+جد] فارسی» به تازگی با موضوع «مردم» منتشر شده و روی پیشخان مطبوعات آمده است.

معرفی این شماره

در معرفی این شماره آمده است: ما مردم، در لطف‌ها و خوشی‌ها و هم سفره شدن‌ها خلاصه نمی‌شویم. ما مردم ، چند وقتی است سبد و سفره جیبمان کوچک شده. کلافه‌ایم و منتظر بهانه، تا فریادمان را جایی به گوش کسی برسانیم. ما مردم، اگه نور مغازه‌ها را ببینیم، راهمان را کج می‌کنیم طرف خیابان که بچه مان بهانه چیزهای رنگی پشت ویترین را نگیرد. ما مردم ، باید یک چیزی بگذاریم روی حقوقمان تا خرج داروی بیماری‌های خاصمان را بدهیم. ما مردم، اسباب و اثاثیه مان را در کارتن‌ها بسته و وسط آگهی‌ها دنبال یک جای نقلی تر می‌گردیم. ما مردم، صبر صفت مشترکمان است.

مطالب این شماره

ما هفت پشت غریبه‌های هم داستان، بیگاری مقدس، کوچک خالی تاثیرپذیر، آن چیزی که ما نیستیم، مرغ‌ها را منفجر کنیم، ببخشید شما یک خط انقدری ندیدید؟،دستور ساماندهی با قید فوریت، چک افسری توی گوش مختارالسلطنه، دست آقای مدیر توی روده‌های اقتصاد، باید پاشید، مردم متفرق سرخپوست پوستشان قلفتی کنده می‌شود، ریشه کنی خط فقر مردم در مُلک فارس، جام زهری که نیست، روی میزی که نیست، بدون تاریخ، بدون قیمت خوشبختیم از جمله مطالب این شماره از ماهنامه طنز سه نقطه هستند.

ما هفت پشت غریبه‌های هم داستان

فاطمه فهیمی سردبیر این شماره از ماهنامه طنز سه نقطه در مطلبی با عنوان «ما هفت پشت غریبه‌های هم داستان» نوشته است: «مردم» فارغ از مترادف‌ها و مدخل‌هایی که برایش ذکر شد است به گروهی اطلاق می‌شود که از حیث داشتن یک یا چند صفت مشترک خود را در یک گروه و دسته می‌بینند. مثل همه کسانی که شاید در یک دهک اقتصادی نگنجد اما با شنیدن خبر زلزله در شهری دور، پس انداز مبادا و رخت تن و کفش بچه‌هایشان را دست به دست می‌کنند تا برسد دست یک هفت پشت غریبه رنجور. برای این هفت پشت غریبه‌های هم داستان فرقی نمی‌کند صاحب خانه‌ای که در دورترین کنج نقشه ایران نشسته، وسط روستایی که هنوز ستادهای انتخابی برایش برق نکشیده‌اند، کیست. درد صفت مشترک آنهاست.

خرید شماره ۴۴ سه نقطه از طاقچه

در بخشی از این ماهنامه می‌خوانیم:

یکی بود یکی نبود نسل سرخپوست‌ها زیر دست سفیدها داشت بر می‌افتاد که ناگهان به خودشان آمدند و به تاسی از شاعری به نام «خوش شناس آرکانزاسی» گفتند: «از خواب گران، خواب گران، خواب گران خیز». بعد هم رؤسای قبایل با شعار «خیزید و خز آرید که هنگام خزان است» راه افتادند و کنفرانس وحدت تشکیل دادند و با یک اقدام فوری سفیدها را از قسمتی از اراضی لم یزرع آریزونا که خارشتر هم در خاک خشکش نمی‌رویید و کاکتوس از شدت حرارتش دچار آنفارکتوس حاد میوکارد می‌شد راندند تا همگی آنجا جمع شوند و دولت مستقل سرخپوستی تشکیل دهند.

چهل و چهارمین شماره ماهنامه طنز «سه نقطه» در ۲۱۷ صفحه و قیمت ۱۷۵ هزار تومان عرضه شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه