خرید بهترین مسکن مهر در حومه تهران


 خرید بهترین مسکن مهر در حومه تهران

در چندین سال اخیر بسیاری از افرادی که توانایی مالی برای خرید خانه‌های مسکونی جداگانه را نداشتند، به مسکن مهر روی آوردند. این مسئله در تهران و شهرک‌های اطراف آن بیشتر دیده می‌شود؛

در چندین سال اخیر بسیاری از افرادی که توانایی مالی برای خرید خانه‌های مسکونی جداگانه را نداشتند، به مسکن مهر روی آوردند. این مسئله در تهران و شهرک‌های اطراف آن بیشتر دیده می‌شود؛ چراکه این استان مزایا و امکانات رفاهی بسیاری را برای افراد فراهم آورده است. این مسکن‌ها از جانب دولت ساخته شده و با قیمت معقولی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرند. از آنجایی‌که شهرک‌های اطراف تهران از آب‌و‌هوای بسیار مناسب‌تری برخوردار هستند، اغلب افراد ترجیح می‌دهند به‌جای زندگی در مرکز تهران، به دنبال خانه یا مسکن مهر در حومه تهران بگردند.

بهترین مناطق اطراف تهران برای خرید مسکن مهر

از آنجایی‌که این شهر جمعیت بسیار زیادی را در خود جای داده و در‌واقع شلوغ محسوب می‌شود، بخشی از اشخاصی که آنجا زندگی می‌کنند ترجیح می‌دهند خود را از حالت فشار و آب‌و‌هوایی نه‌چندان مطلوب بیرون بکشند. البته در این منطقه یکی از معضلات اصلی، خرید خانه به‌حساب می‌آید؛ چراکه قیمت‌ها به‌شدت زیاد بوده و اغلب توان خریداری آن را حتی در اندازه کوچک ندارند. با‌توجه به همین مسئله، شهرک‌های اطراف، بهترین و مناسب‌ترین گزینه هم از لحاظ آب‌و‌هوا و هم از لحاظ قیمت خانه و مسکن مهر هستند.

 خرید بهترین مسکن مهر در حومه تهران

شهرک پردیس

یکی از مناطق برای خرید مسکن مهر در حومه تهران، شهرک پردیس است. این منطقه که در 17 کیلومتری شمال شرق مرکز تهران قرار دارد، چندین فاز مختلف دارد که در هر فاز امکانات رفاهی یکسان قرار داده شده است. می‌توان از مسکن مهر، ویلا، آپارتمان و خانه‌های شخصی به‌عنوان برخی از امکانات اولیه آن در بعضی از فاز‌ها نام برد. اگر می‌خواهید در این منطقه سرمایه‌گذاری کرده یا با خرید یک واحد، زندگی‌تان را از سر بگیرید، باید دقت کنید که در کدام فاز وارد می‌شوید؛ چراکه مسکن‌های مهر در فاز 3 ساخته شده‌اند. بنابراین خرید مسکن مهر در شهرک پردیس می‌تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد.

شهرک رودهن

یکی دیگر از مسکن مهر در حومه تهران، مربوط به رودهن می‌باشد. این منطقه در 30 کیلومتری جاده تهران به دماوند قرار داشته و از آن جهت که آب‌و‌هوای بسیار مطلوبی دارد، افراد زیادی ترجیح می‌دهند که در رودهن زندگی کنند. رودهن هم همانند پردیس از امکانات رفاهی بسیاری برخوردار است، اما ایستگاه مترو ندارد! اغلب ساختمان‌های مسکن مهر در این منطقه پر شده‌اند، اما همواره می‌توانید به علت موقعیت جغرافیایی خوب، روی دیگر ساختمان‌ها حساب کنید. از همین رو فروش ویلا و خانه در رودهن طرفداران خاص خود را دارد.

مهرآباد

مهرآباد همانند دیگر شهرک‌ها نبوده و هنوز جای پیشرفت بسیاری دارد. اگر می‌خواهید در یکی از مناطق اطراف تهران سرمایه‌گذاری کرده و با خرید مسکن مهر در حومه تهران، این کار را آغاز کنید، مهرآباد به‌عنوان یکی از بهترین‌ها شناخته می‌شود. به‌صورت کلی همه چیز در مهرآباد از قیمت مناسبی برخوردار است و می‌توانید از این فرصت طلایی استفاده کنید. با خرید حتی 1 واحد از ساختمان‌های مسکن مهر در حال حاضر، این امکان برایتان فراهم می‌شود که در سال‌های آینده با فروش یا اجاره روزانه ویلای مهرآباد ، کسب درآمد کنید.

دماوند

دماوند که به‌عنوان قدیمی‌ترین شهرک‌ها شناخته می‌شود، شهروندان بسیاری داشته و افراد زیادی را در خود جای داده است. می‌توان حدود 50 هزار نفر را به‌عنوان ساکنین این منطقه دانست. دماوند دارای آب‌و‌هوای مناسبی بوده و در‌واقع از مناطق سردسیر به‌حساب می‌اید؛ چراکه زمستان‌های بسیار سرد و تابستان‌های خنک دارد. با‌توجه به همین مسئله، اغلب اشخاصی که به آنجا مهاجرت کرده‌اند با خرید زمین‌های باغی، محصولاتی همچون سیب و گردو را در باغ خود کاشته و از آن کسب درآمد کرده‌اند.

با‌توجه به آنکه این منطقه قدمتی دیرینه دارد، امکانات رفاهی هم در آنجا ثابت شده‌اند. این امکان برای تمامی افراد فراهم است تا با خرید مسکن مهر در حومه تهران یا حتی خرید خانه و ویلا‌های معمولی، از این امکانات و هوای عالی بهره ببرند.

 خرید بهترین مسکن مهر در حومه تهران

سرمایه گذاری با خرید خانه

این روش از سرمایه‌گذاری در هر جایی از دنیا یکی از پر‌سود‌ترین روش‌ها تلقی می‌شود. وقتی بتوانید مناطق در‌حال رشد را شناسایی کرده و آن‌ها را با‌توجه به امکانات رفاهی و دیگر مسائل بسنجید، می‌توانید بهترین و سودمند‌ترین سرمایه‌گذاری را انجام دهید؛ چراکه با خرید خانه یا حتی 1 واحد از مسکن مهر در حال حاضر و با قیمت مناسب، می‌توانید آن را در چندین سال آینده با قیمت بسیار بیشتری بفروشید. شهرک‌های اطراف تهران به‌طور دقیق چنین شرایطی را برایتان فراهم آورده‌اند.

وقتی از این شرایط به‌خوبی استفاده کرده و فرصت طلایی‌تان را برای سرمایه‌گذاری از‌دست ندهید، مطمئن باشید در چند سال آینده یا حتی چند ماه دیگر به خواسته‌تان خواهید رسید. بیشتر افرادی که قصد مهاجرت از تهران به شهر‌های اطراف آن را دارند، به آب‌و‌هوا و همچنین قیمت مسکن دقت می‌کنند. شما هم باید این مسئله را ملکه ذهن خود کرده و بر این اساس قدم بردارید.

سخن پایانی

از آنجایی‌که شهر تهران دیگر ظرفیت کافی برای پذیرش جمعیت زیاد را نداشته و از شرایط جوی مناسبی هم برخوردار نیست، برخی از افرادی که در آنجا زندگی می‌کنند، قصد دارند به شهرک‌های اطراف مهاجرت کرده و زندگی خود را از سر بگیرند. وقتی بتوانید این فرصت را غنیمت شمرده و شهرک‌هایی همچون پردیس، دماوند، رودهن و... را با کمک املاک امرتات بشناسید، می‌توانید با خرید مسکن مهر در حومه تهران یا خرید خانه و ویلا، سرمایه‌گذاری خود را در این مناطق آغاز کنید.

املاک امرتات (amlakemertat.com) یک گزینه قابل اعتماد برای شما خواهد بود؛ چرا که از طریق آن می‌توانید برای خرید یا اجاره سالانه و روزانه ویلا در پردیس ، رودهن و ... اقدام نمایید. همچنین با کمک کارشناسان مجرب مجموعه می‌توانید به جواب سوال‌های خود در این زمینه دست پیدا کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مسکن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی