پایان سرقت های سریالی مرد تبهکار در غرب تهران


پایان سرقت های سریالی مرد تبهکار در غرب تهران

حوادث رکنا: مرد تهرانی که اقدام به سرقت از پارکینگ انباری ساختمان های مسکونی می کرد دستگیر شد و در پرده از جزئیات دیگر سرقت های خود برداشت.

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت دوچرخه و اموال با ارزش از انباری های اماکن خصوصی در محدوده غرب تهران، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 133 شهرزیبا قرار گرفت و ماموران با حضور در محل های سرقت موفق شدند مشخصات ظاهری سارق را به دست بیاورند.

این مقام انتظامی توضیح داد: تحقیقات اولیه نشان از این داشت، سارق در تاریکی هوا با پرسه زنی در خیابان های خلوت سوژه های خود را انتخاب و با تخریب درب منازل وارد ساختمان شده و اموال موجود در پارگینک و انبارهای ساختمان به ویژه دوچرخه را سرقت می کند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران افزود: گشت زنی های هدفمند آغاز تا اینکه شب گذشته ماموران کلانتری متهم را مشاهده و بلافاصله ماموران دستور توقف متهم را اعلام کردند.

وی افزود: در یک عملیات ضربتی متهم دستگیر و یک دستگاه دوچرخه مسروقه که متهم قبل از دستگیری سرقت کرده بود کشف و به کلانتری انتقال پیدا کرد.

سرهنگ مافی ادامه داد: با انتقال متهم به کلانتری، متهم به 19 فقره سرقت اعتراف و تحقیقات پلیس برای شناسایی مال باختگان آغاز شده است.

به گفته این مقام پلیسی، تحقیق از متهم برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.


پایان سرقت های سریالی مرد تبهکار در غرب تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرقت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک