پیش‌بینی قهرمان این فصل لیگ قهرمانان اروپا


پیش‌بینی قهرمان این فصل لیگ قهرمانان اروپا

ابرکامپیوتر BETSiE جدول لیگ قهرمانان این فصل را پیش‌بینی کرد و سیتی را به عنوان قهرمان معرفی کرد.

یک ابرکامپیوتر فاش کرده که آرسنال شانس بسیار خوبی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان این فصل دارد. اما سیتی قهرمان بی چون و چرای این تورنمنت بزرگ خواهد شد.

کارشناسان ابرکامپیوتر BETSiE را ساخته‌اند که وظیفه تعیین احتمالات در فوتبال را بر عهده دارد. این کامپیوتر چندین داده از جمله گل‌های مورد انتظار و پاس گل‌ها را در نظر می‌گیرد و یک شبیه سازی را ۱۰۰۰۰۰ بار اجرا می‌کند. پس از انجام همه این کارها، مشخص شد که تیم منچسترسیتی پپ گواردیولا بیشترین شانس را دارد تا یک بار دیگر قهرمان اروپا شود.

سیتیزن‌ها بیش از ۳۰ درصد شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارند. بایرن مونیخ با ۱۵ درصد شانس قهرمانی اروپا در رده دوم است در حالی که رئال مادرید سومین تیمی است که احتمال دارد در ماه می در استادیوم ومبلی قهرمان شود. آرسنال علیرغم اینکه هرگز در این رقابت‌ها قهرمان نشد در رده چهارم قرار گرفت. پیش‌بینی می‌شود توپچی‌ها که پس از پیروزی ۲-۰ مقابل سویا در روز چهارشنبه در صدر گروه خود قرار گرفتند، ۸.۶۵ درصد شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را برای اولین بار داشته باشند.

شانس نیوکاسل و منچستریونایتد بسیار کم است. نیوکاسلی‌ها پس از شکست ۲-۰ خارج از خانه مقابل دورتموند به انتهای گروه F سقوط کردند و پیش‌بینی می‌شود تنها ۲۵ درصد شانس صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی را داشته باشند. در حالی که باخت ۴-۳ منچستریونایتد مقابل کپنهاگن به وضعیت فاجعه‌بار آنها افزوده و برای اریک تن‌هاخ جای تعجب نیست که تیمش کمتر از یک درصد شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را داشته باشد.

دیگر غول‌های اروپایی مانند پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا، اتلتیکو مادرید و اینتر همگی شانس کمی برای پیشرفت دارند. اما اگر آمار دروغ نگویند، به نظر می‌رسد که پس از پایان مسابقات طاق ومبلی آبی آسمانی می‌شود و پیشروی سیتی همچنان برای تعیین استانداردهای فوتبال جهان ادامه دارد.

پیش‌بینی قهرمان این فصل لیگ قهرمانان اروپا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...