گفت‌وگوی جالب زیدان و مسی


گفت‌وگوی جالب زیدان و مسی

اسطوره‌های ال‌کلاسیکو در بخشی از رویداد تبلیغاتی آدیداس گرد هم آمدند و با یکدیگر به گفتگو نشستند که بخش‌هایی از آن را می‌خوانیم.

لیونل مسی در رویداد تبلیغاتی آدیداس با زین‌الدین زیدان به گفت‌وگو نشست. اسطوره آرژانتینی گفت وقتی شماره ۱۰ را می‌بیند، دیگو مارادونا به ذهنش خطور می‌کند. مهاجم سابق بارسلونا همچنین با تمجید از خوان رومن ریکلمه و پابلو آیمار که ۵۱ و ۵۲ بازی برای تیم ملی انجام دادند، از دو هموطن دیگر خود نیز یاد کرد.

مسی خطاب به زیدان و آدیداس گفت: «برای ما آرژانتینی‌ها شماره ۱۰ عدد بسیار خاصی است، زیرا با دیدن شما ۱۰ مارادونا به ذهن‌مان می‌آید. می‌خواستیم مثل او باشیم با اینکه هیچ‌یک از ما شبیه او نشدیم، این آرزوی ما بود. مارادونا شماره ۱۰ بود و بازیکنی بود که بسیار تحسینش می‌کردیم. من دیگو را زیاد ندیدم، زمانی که او به نیوولز رفت من شش یا هفت ساله بودم و چیز زیادی به یاد ندارم، درست مثل جام جهانی ۱۹۹۴. بچه بودم چیز زیادی یادم نیست. بعداً ویدیوها را دیدم. او مرجع ما و بت ما است. برای ما دیگو بسیار پررنگ است و سالهای بسیار زیادی اینگونه خواهد بود، شک ندارم. فرزندان من بدون اینکه او را دیده باشند درباره‌اش می‌دانند. به خاطر ویدئوها و آنچه ما به آنها می‌گوییم.»

ادای احترام مسی به ریکلمه و آیمار

مسی درباره نقش کلاسیک شماره ۱۰ گفت: «الان خیلی چیزها از دست رفته است. موقعیتی که قبلا داشتم نشان می‌داد که من بازیکن کلیدی بودم، حالا با ۴-۳-۳ یا ۴-۲-۲-۲ تعداد کمی در این نقش باقی ماندند. شماره ۱۰ ما با مشخصه شماره ۱۰ آرژانتینی، ریکلمه و آیمار هستند.

مسی شماره پیراهنش را در فرانسه از دست داد

مسی همچنین اذعان داشت که از نپوشیدن پیراهن شماره ۱۰ در پاری‌سن‌ژرمن اذیت می‌شد. نیمار این پیراهن را پوشید و مسی شماره ۳۰ را برداشت. مسی به بازیکن سابق رئال مادرید گفت: «در پاریس شماره ۱۰ را نداشتم. به پوشیدن این شماره عادت کرده بودم، اگرچه برایم مهم نبود و هیچ اتفاقی نیافتاد، اما واقعا دلم برای آن تنگ شده بود. سپس به شرایط عادت کردم و اولین بار با پیراهن شماره ۳۰ بازی کردم.»

گفت‌وگوی جالب زیدان و مسی

احترام مسی به رئالی‌ها

مسی علیرغم اینکه رقیب سرسخت رئال‌مادرید بود اعتراف کرد که عاشق تماشای حضور زیدان برای دیکته کردن سرعت بازی‌ها و خلق لحظاتی به یاد ماندنی برای هواداران سراسر جهان است. اسطوره آرژانتینی خطاب به هافبک افسانه‌ای گفت: «تو را بسیار تحسین می‌کنم، ما آنقدر خوش‌شانس نبودیم که کنار هم بازی کنیم. اما کمی مقابل یکدیگر بازی کردیم. همیشه برای کاری که انجام دادی و به انجامش ادامه می‌دهی برایت احترام قائلم.»

او در مورد زیدان ادامه داد: «برای من او یکی از بزرگترین‌های تاریخ است، من همیشه تحسینش می‌کردم، او را در مادرید بسیار دنبال می‌کردم. او همه چیز داشت، متفاوت بود، ظریف، قد بلند، جادویی. گل به لورکوزن را در خاطر دارم، گل‌های جام جهانی، چرخش‌های ۳۶۰ درجه...»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی