مهدی طارمی به رئال مادرید می رود یا منچستر یونایتد


مهدی طارمی به رئال مادرید می رود یا منچستر یونایتد

یک رسانه خبری اسپانیایی به بررسی پیشنهاد‌های زمستانی مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پورتوی پرتغال پرداخت.

منچستریونایتد پس از جذب بازیکنان برجسته در نقل‌وانتقالات تابستانی امید می‌رفت که در فصل جاری لیگ برتر اتگلیس روند رو به رشدی داشته باشد و حتی با چالش قهرمانی مواجه شود. با این وجود، اما شیاطین سرخ چند گام به عقب برداشته و اکنون به نظر می‌رسد چشم به بازیکنی (مهدی طارمی) دوخته‌اند که یکی از اهداف رئال مادرید نیز به شمار می‌آید.

بر اساس این گزارش؛ رئال مادرید مجبور است به گزینه‌های خود در خط حمله اضافه کند، زیرا وینیسیوس جونیور و رودریگو در مجموع فصل خوبی را پشت سر نمی‌گذارند و خرید یک مهاجم برای رئال منطقی به نظر می‌رسد. مهدی طارمی از پورتوی پرتغال یکی از گزینه‌های رئال است، اما مادریدی‌ها باید با دیگر تیم‌ها برای جذب این مهاجم رقابت کنند.

منچستریونایتد برای جذب مهدی طارمی حاضر است ۱۰ میلیون یورو هزینه کند، بازیکنی که یکی از پرکارترین مهاجمان اروپا در سال‌های اخیر بوده است و طبق آمار ترانسفرمارکت فصل گذشته در ۵۱ بازی ۳۱ گل به ثمر رساند و ۱۴ پاس گل داد.

این رسانه مادریدی همچنین خاطر نشان کرده است، قرارداد مهدی طارمی با پورتو تابستان آینده به پایان می‌رسد و تیم پرتغالی می‌خواهد در نقل وانتقالات زمستانی با مبلغی قابل توجه او را به فروش برساند. هر چند طارمی راه‌حلی کوتاه مدت برای رئال مادرید خواهد بود، اما او می‌تواند یک بازیکن باهوش و تأثیرگذار برای این تیم باشد.

مهدی طارمی به رئال مادرید می رود یا منچستر یونایتد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شبکه دختران چتربت چگونه کار می‌کرد؟ + ویدئو