اخبار استقلال| کار ساپینتو و استقلال به جای باریک کشیده شد


اخبار استقلال| کار ساپینتو و استقلال به جای باریک کشیده شد

ریکاردو ساپینتو اخیراً از طریق مدیربرنامه خود با باشگاه استقلال تماس گرفته و خواستار دریافت باقی‌مانده حقوق خود شده است.

باشگاه استقلال با چند پرونده خارجی دست به گریبان است و برای پرداخت این بدهی‌ها نیازمند تأمین بودجه قابل توجهی است. مسئولان باشگاه استقلال برای اینکه ناگهان با حجم عظیمی از بدهی‌ها مواجه نشوند، برای سه پرونده خود از دادگاه عالی ورزش درخواست تجدید نظر کرده‌اند تا شاید پرداخت این بدهی‌ها مشمول زمان شود. در همین راستا دادخواستی برای پرونده بدهی به سیلوا و آمانوف به دادگاه عالی ورزش داده شده تا پرداخت بدهی به این دو بازیکن به تعویق بیفتد.

اما یک پرونده دیگر نیز سد راه باشگاه استقلال است که علی خطیر برای رهایی مقطعی از صدمات مالی ناشی از پرداخت بدهی به باشگاه سانتاکلارا از دادگاه عالی ورزش درخواست تجدید نظر کرده تا پرونده پرداخت بدهی به این باشگاه پرتغالی نیز مشمول زمان شود و استقلال وقت و زمان کافی برای تأمین بودجه را داشته باشد.در همین راستا باشگاه استقلال از فیفا استعلام گرفته و مشخص شده به‌دلیل ارسال دادخواست دست‌کم تا نقل و انتقالات نیم‌فصل مشکلی برای استقلال به وجود نخواهد آمد و پنجره نقل و انتقالات این باشگاه بابت بدهی به سانتاکلارا، سیلوا و آمانوف تا نقل و انتقالات نیم‌فصل مسدود نخواهد شد.بنابراین باشگاه استقلال می‌تواند با خیال راحت در نقل و انتقالات میان فصل اقدام به خرید بازیکن جدید کند؛ هرچند که روشن نیست باشگاه استقلال به لحاظ مالی در چه وضعیتی باشد که بتواند در این ایام اقدام به جذب بازیکن جدید کند چون تاکنون بودجه‌ای برای اقدامات جبرانی در نیم‌فصل تأمین نشده و هنوز هیأت مدیره این باشگاه به جمع‌بندی نهایی درخصوص نقل و انتقالات نیم‌فصل نرسیده است.

اخبار استقلال| کار ساپینتو و استقلال به جای باریک کشیده شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حاشیه های ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان