جایگاه رونالدو در عربستان به خطر افتاد!


جایگاه رونالدو در عربستان به خطر افتاد!

در هفته پانزدهم لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان دربی دریاض میان تیم‌های الهلال و النصر با پیروزی ۳ بر صفر الهلال به پایان رسید. الهلال با کسب این پیروزی ارزشمند ۴۱ امتیازی شد و اختلافش را با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش یعنی النصر را به ۷ امتیاز رساند.

در هفته پانزدهم لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان دربی دریاض میان تیم‌های الهلال و النصر با پیروزی ۳ بر صفر الهلال به پایان رسید. الهلال با کسب این پیروزی ارزشمند ۴۱ امتیازی شد و اختلافش را با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش یعنی النصر را به ۷ امتیاز رساند.با پایان یافتن دیدارهای هفته پانزدهم لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان تیم‌های الهلال (۴۱ امتیاز)، النصر (۳۴ امتیاز)، الاهلی (۳۰ امتیاز)، الاتحاد (۲۸ امتیاز) و التعاون (۲۸ امتیاز) رتبه‌های اول تا پنجم جدول را به خود اختصاص دادند.

در رده‌بندی برترین گلزنان نیز کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی تیم فوتبال النصر ریاض با ۱۵ گل همچنان صدرنشین است. الکساندر میتروویچ صربستانی با ۲ گلی که در دربی ریاض زد با ۱۳ گل در جایگاه دوم ایستاد. ویلیه نکودو (ضمک - ۱۱ گل)، برنارد منساه (الطائی - ۹ گل) و کریم بنزما (الاتحاد - ۹ گل) رده‌های سوم تا پنجم جدول برترین گلزنان لیگ حرفه‌ای عربستان را در اختیار دارند.

جایگاه رونالدو در عربستان به خطر افتاد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حاشیه های ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه