پیام تسلیت آیت‌الله رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان بهمنی‌نژاد


پیام تسلیت آیت‌الله رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان بهمنی‌نژاد

رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت حاج علیرضا بهمنی‌نژاد پدر بزرگوار شهیدان والامقام حجت‌الله، نعمت‌الله و هادی بهمنی‌نژاد را به مردم شریف استان گلستان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت گفت.

پیام تسلیت آیت‌الله رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان بهمنی‌نژاد

به گزارش راهبرد معاصر؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت حاج علیرضا بهمنی‌نژاد پدر بزرگوار سه شهید والامقام، تصریح کرد: این اسوه فداکاری و صبر که با ایمانی راسخ به آرمان‌های والای اسلامی فرزندانی غیور تربیت و در راه تحکیم انقلاب و اقتدار میهن اسلامی تقدیم کرد، نام و یادش در دفتر زرین فرهنگ ایثار و شهادت همواره ماندگار خواهد بود.

متن پیام رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

درگذشت مرحوم حاج علیرضا بهمنی‌نژاد پدر بزرگوار شهیدان والامقام حجت‌الله، نعمت‌الله و هادی بهمنی‌نژاد، موجب تألم خاطر شد.

این اسوه فداکاری و صبر که با ایمانی راسخ به آرمان‌های والای اسلامی فرزندانی غیور تربیت و در راه تحکیم انقلاب و اقتدار میهن اسلامی تقدیم نمود، نام و یادش در دفتر زرین فرهنگ ایثار و شهادت همواره ماندگار خواهد بود.

اینجانب مصیبت وارده را به مردم شریف استان گلستان و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان، علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم./ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


با بطری خالی نوشابه و آب معدنی کاردستی های جالب بسازید