8  کشور برتر برای جراحی بینی از نظر هزینه و امکانات


8  کشور برتر برای جراحی بینی از نظر هزینه و امکانات

کدوم کشورها برای جراحی زیبایی بینی ارزش جستجو در خارج از کشور را دارد؟ ترکیه کرواسی جمهوری چک لیتوانی...

کدوم کشورها برای جراحی زیبایی بینی ارزش جستجو در خارج از کشور را دارد؟

  1. ترکیه
  2. کرواسی
  3. جمهوری چک
  4. لیتوانی
  5. لهستان
  6. آلمان
  7. انگلستان
  8. ایران

چگونه بهترین جراح بینی را برای خود انتخاب کنم؟

سفر برای انجام جراحی پلاستیک به خارج از کشور به طور فزاینده ای محبوب شده. این محبوبیت به قیمت ارزان‌تر در خارج از کشور و کیفیت بالای مراقبت که مطابق با استانداردهای داخلی است - و اغلب فراتر از آن است.

وقتی صحبت از جراحی زیبایی بینی به میان می آید ، کشورهایی مانند ترکیه و کرواسی دارای ترکیبی جذاب از هزینه های کم، برخی از بهترین جراحان جراحی بینی و امکانات پیشرفته هستند. اینها اغلب در بسته‌های همه جانبه جمع‌آوری می‌شوند که محل اقامت شما، سرویس رفت‌وآمد فرودگاه و ترانسفر به و از کلینیک را پوشش می‌دهند.

اگر به فکر انجام عمل بینی هستید، یک مکان خوب برای شروع این است که با بهترین مکان‌ها برای جراحی آشنا شوید و در هر مقصد چقدر می‌توانید بپردازید. ما در اینجا هر دو جنبه را پوشش می‌دهیم، بهترین کشورها را برای جراحی زیبایی بینی از نظر استانداردها و کیفیتی که کلینیک‌هایشان ارائه می‌دهند و ارزش کلی برای پرداخت پول را به خوبی ارزیابی می‌کنیم.

8  کشور برتر برای جراحی بینی از نظر هزینه و امکانات

چرا برای جراحی زیبایی بینی ارزش جستجو در خارج از کشور را دارد؟

انجام عمل بینی در انگلستان می تواند گران باشد و قیمت آن از 4000 تا 7000 پوند متغیر است . به همین دلیل است که بسیاری از بیمارانی که به دنبال یافتن بهترین کشور برای جراحی بینی هستند، به دنبال بهترین تعادل بین قیمت و کیفیت هستند. استفاده از شبکه گسترده‌تر در جستجوی شما بهترین راه برای دستیابی به این هدف است، زیرا چند کشور وجود دارند که جراحی پلاستیک آن‌ها شهرت جهانی دارد، اما هزینه‌ای پایینتر را برای یک عمل دریافت می‌کنند.

به این جدول هزینه عمل بینی در زیر نگاهی بیندازید، که می تواند به شما در سنجش تفاوت های قیمتی در رینوپلاستی در سراسر جهان کمک کند. البته به خاطر داشته باشید که اینها قیمت های متوسط ​​​​برای عمل بینی هستند و قیمت نهایی شما ممکن است بر اساس تعدادی از عوامل اضافی متفاوت باشد. ما یک راهنمای اختصاصی برای اطلاعات بیشتر داریم .

کشور قیمت (یورو یورو)

  • ایران 1000 تا 1500 یورو
  • ترکیه2640 یورو
  • جمهوری چک 2810 یورو
  • کرواسی3190 یورو
  • لیتوانی3250 یورو
  • لهستان3600 یورو
  • آلمان 4500 یورو
  • انگلستان6000 یورو
  1. ترکیه

    ترکیه برای جراحی بینی محبوب است.

    وقتی نوبت به انتخاب جراحی بینی در خارج از کشور می رسد، نگاه کردن به ترکیه سخت است. ترکیه نه تنها یکی از ارزان ترین کشورها برای جراحی بینی است، بلکه خانه تعدادی از بهترین جراحان زیبایی بینی در جهان است که در امکانات فوق العاده مدرن عمل می کنند. هزینه جراحی بینی در ترکیه از حدود 2100 پوند شروع می شود که حدود 50 درصد کمتر از ارزان ترین جراحی بینی در انگلستان است. ترکیه همچنین به دلیل آسان بودن دسترسی از بریتانیا به آنجا، انتخاب محبوبی است.

    قیمت ها اغلب نسبت به کیفیتی که دریافت می کنید غیرقابل رقیب هستند. توریسم پزشکی ترکیه در حال رونق است زیرا آنها درمان استثنایی را با کمترین نرخ ارائه می دهند.

  2. کرواسی

    کرواسی که پیش از این به خاطر سواحل خیره کننده اش شناخته شده است، یکی از بهترین کشورهایی برای جراحی بینی نیز محسوب می شود. شهر زاگرب پایتخت آن برای کسانی که به دنبال تنظیم اندازه یا شکل بینی خود هستند روز به روز محبوب تر می شود.

    قیمت جراحی بینی در کرواسی از حدود 2900 پوند شروع می شود. علیرغم اینکه این موارد در مقایسه با انگلستان بسیار پایین تر است، کیفیت مراقبت و استاندارد امکانات عالی است.

  3. جمهوری چک

    پراگ در جمهوری چک به خاطر کلینیک های خوب جراحی بینی معروف است

    جمهوری چک به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین کشورها برای جراحی زیبایی بینی شناخته می شود. کشور اروپای شرقی خانه جراحان زیبایی برجسته است که به طور مداوم در خط مقدم پیشرفت های فناوری در این زمینه بوده اند.

    شما می توانید انتظار پرداخت حدود 2500 پوند برای عمل بینی در جمهوری چک را داشته باشید. بسیاری از بیماران ترجیح می دهند از پس انداز خود با سفر به خارج از کشور برای درمان استفاده کنند و سفر خود را با تعطیلات ترکیب کنند. چرا چند روز اضافی را صرف گشت و گذار در شهر زیبای پراگ نمی کنید؟

  4. لیتوانی

    ترکیب لیتوانی از قیمت های پایین، امکانات مدرن و جراحان مجرب مطمئناً آن را به یکی از بهترین کشورها برای جراحی بینی تبدیل کرده است. این کشور به دلیل امکانات با کیفیت بالا و تجربه خود در مراقبت از بیماران بین المللی مشهور شده است.

    بیمارستان کاردیولیتا کاوناس بهترین انتخاب برای بیماران آینده نگر است. این مرکز چند رشته‌ای با بیش از 400 پزشک متخصص در حدود 45 زمینه مختلف، اعتبار JCI را به دلیل کیفیت مراقبتی که به بیماران خود ارائه می‌دهد، دریافت کرده است.

  5. لهستان

    مطمئناً نباید لهستان را به عنوان یکی از بهترین کشورها برای جراحی زیبایی بینی نادیده گرفت. سیستم مراقبت های بهداشتی لهستان به لطف ترکیبی از پزشکان بسیار ماهر و فناوری پیشرفته، به یکی از بهترین های اروپا تبدیل شده است.

    انتظار می رود حدود 3400 پوند برای جراحی زیبایی بینی در لهستان بپردازید، با بسته های همه جانبه برای بیمارانی که از بریتانیا سفر می کنند.

  6. آلمان

    یک پرواز کوتاه دو ساعته از انگلستان و به یکی از بهترین کشورها برای عمل بینی می رسید. آلمان همیشه در خط مقدم پیشرفت های پزشکی از جمله در زمینه جراحی زیبایی بینی قرار داشته است.

    شما می توانید انتظار پرداخت حدود 4000 پوند برای عمل بینی در آلمان را داشته باشید، اما با در نظر گرفتن کیفیت درمان ارائه شده و استاندارد امکانات، این قیمت واقعا رقابتی است.

  7. انگلستان
    در حالی که سفر به خارج از کشور برای جراحی بینی یک گزینه محبوب است، بریتانیا هنوز یکی از بهترین کشورها برای جراحی بینی است. برای کسانی که ترجیح می دهند برای درمان خود محلی بمانند، گزینه های باکیفیت زیادی برای انتخاب وجود دارد.

    8  کشور برتر برای جراحی بینی از نظر هزینه و امکانات

    متأسفانه، NHS جراحی زیبایی بینی را در صورتی که به دلایل زیبایی انجام شود پوشش نمی دهد . این بدان معناست که باید یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خصوصی پیدا کنید، جایی که می توانید انتظار داشته باشید بین 4000 تا 7000 پوند برای درمان بپردازید. اما، NHS ممکن است جراحی زیبایی بینی شما را در صورت نیاز به دلایل پزشکی، مانند اصلاح مشکلات تنفسی، پوشش دهد.

  8. ایران

    ایران هم به عنوان یکی از کشورهای مطرح در زمینه جراحی پلاستیک به خصوص جراحی زیبایی بینی هستش ولی متاسفانه به دلیل فراهم نکردن زیرساخت های لازم برای جذب بیماران و توریسم سلامت از این صنعت به شدت عقب مونده ولی از نظر قیمت بسیار رقابتی بین کشورهای دیگه هستش.

چگونه بهترین جراح بینی را برای خود انتخاب کنم؟

سفر به خارج از کشور برای جراحی بینی روز به روز رایج تر می شود. ترکیبی از کاهش قیمت و مراقبت با کیفیت بالا به این معنی است که عمل بینی دیگر فقط مختص افراد مشهور نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...