سوال از وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه بندی معلمان در مجلس


نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی از ارجاع سوال خود از «صحرایی»وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه بندی معلمان به جلسه علنی خبر داد.

سوال از وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه بندی معلمان در مجلس

به گزارش راهبرد معاصر؛ فاطمه مقصودی؛ نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی از طرح سوال خود از رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه‌بندی معلمان خبر داد و گفت: نحوه رتبه بندی معلمان، پرداخت مطالبات سال 1400 معلمان و همچنین مشمول نشدن بازنشستگان جدید در اجرای این قانون از جمله محورهای سوال بنده از آقای صحرایی بود.

وی افزود:سوال بنده از وزیر آموزش و پرورش در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات بررسی شد و در این جلسه آقای صحرایی پیرامون محورهای سوال بنده توضیحاتی را ارائه کرد.

نماینده بروجرد در مجلس ادامه داد: بنده از توضیحات وزیر آموزش و پرورش قانع نشدم لذا طبق آیین‌نامه داخلی مجلس سوال بنده به جلسه علنی ارجاع می‌شود و هر زمان که در نوبت دستورکار صحن علنی قرار گیرد وزیر آموزش و پرورش باید در جلسه حضور یافته و به محورهای سوال بنده پاسخ دهد.

مقصودی با بیان اینکه سوال بعدی بنده از وزیر آموزش و پرورش درباره تاخیر در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان است، گفت:سایر دستگاه‌ها پاداش پایان خدمت را به موقع پرداخت می‌کنند اما متاسفانه برای این قشر معمولا با تاخیر مواجه شده است که این موضوع نیز به جلسه علنی ارجاع شد./ تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی