جملات تند رسانه معروف پرتغال علیه ستاره ایرانی/ او تبدیل به ضدِ طارمی شده!


جملات تند رسانه معروف پرتغال علیه ستاره ایرانی/ او تبدیل به ضدِ طارمی شده!

رکنا: شاید می‌شد پیش‌بینی کرد طارمی در ادامه این فصل در مسابقه حساس شب گذشته مقابل اسپورتینگ در ورزشگاه آلوالاده شب خوبی نداشته باشد.طارمی در بازی پورتو - آرسنال نخواهد بود!

به گزارش رکنا، روزنامه ابولا چاپ پرتغال نمایش طارمی مقابل اسپورتینگ در مسابقه حساس دیشب فوتبال پرتغال که با پیروزی دو بر صفر تیم میزبان (اسپورتینگ) به پایان رسید را با این کلمات توصیف کرده است:«طارمی شبیه ماهی بیرون از آب است، اژدهایی بدون آتش، او سال‌هایی نوری با طارمی بزرگ فاصله دارد. البته انتظار نمی‌رفت که دیشب در آلوالاده سال‌های نوری بیشتری با خودش و ما فاصله داشته باشد. او دست و پا چلفتی، بدون درخشش، بدون سرعت و حیله‌گری‌های همیشگی خودش بود؛ یک ضدِ طارمی!»

این جملات تند در فاصله کوتاهی پس از قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا و رقابت پورتو برای جدال با آرسنال در مرحله یک هشتم نهایی چمپیونز لیگ معنادار است.

روزها در گذرند و لیگ فوتبال پرتغال به هفته چهاردهم خود رسیده و این به معنای باقی ماندن سه مسابقه تا پایان نیم فصل لیگ برتر این کشور است؛ زمانی که شاید برای طارمی اتفاقات تازه‌ای در راه باشد، به خصوص که شب گذشته سرخیو کونسیسائو، سرمربی پورتو تاکید کرد که تیمش در نیم‌فصل به چند خرید احتیاج خواهد داشت.

پورتو نیم‌فصل را با دیدار مقابل بوآویشتا به پایان خواهد برد و سپس نوبت به آغاز دور برگشتی می‌رسید که شاید دیگر اثری از طارمی در پورتو نباشد؛ ستاره گلزنی که تنها 6 ماه از پایان قراردادش با پورتو باقی مانده و اگر باشگاه پرتغالی به دنبال کسب درآمدی از او باشد، راهی جز فروشش نخواهد داشت.

مهدی طارمی که در ابتدای این فصل اوقات پر خبری را در میان شایعات مختلف پشت سر گذاشته و تمرکز کمتری به نسبت سال‌های قبل داشت، ممکن است هدف یک انتقال بسیار بزرگ و حتی شگفت‌انگیز برای هواداران ایرانی باشد؛ از قرارِ معلوم، اینتر میلان پای کار خرید قطعی او از پورتو است و یک تیم انگلیسی نیز مکاتبات خود را برای استخدام این مهاجم گلزنِ همیشه درخشان آغاز کرده است؛ بنابر این، چه بسا شروع نیم فصل دوم و لیگ قهرمانان اروپا برای مهدی طارمی نه در پورتو، که برای آمادگی در مسابقه حساس اینتر مقابل اتلتیکو مادرید باشد.

بنابراین، می‌شود تصور کرد که مسابقه آرسنال- پورتو، بخشی از علاقه‌مندان به فوتبال ایران را به‌عنوان بیننده از دست خواهد داد؛ کما اینکه وقتی طارمی در لحظه اخراج په‌په در مسابقه دیشب مقابل اسپورتینگ برای داور دست می‌زد، انگار پی محرومیت را به تنش مالیده بود و همه این‌ها نشانه‌هایی است برای پایان کاری یک دوران درخشان در یک تیم مشهور. البته همانطور که گزارشگر ابولا نوشته، او شبیه یک کوسه ماهی است که از اقیانوس بیرون افتاده؛ او را باید به آب‌های آزاد برگرداند تا دوباره همان طارمی مورد نظر دیده شود.

طارمی پس از اینکه در مسابقه سوپر کاپ (پیش از شروع فصل جدید) در گلزنی مقابل بنفیکا ناموفق بود و تیمش هم دو بر صفر شکست خورد و صاحب جام نشد، در فصل 24-2023 نیز آمار کاملا متفاوتی نسبت به تمام سالیان گذشته ثبت کرده و شاید یک انتقال جذاب در ژانویه بتواند او را به فرم مدنظر خودش و دنبال کنندگان او برساند.

فصل 24-2023 در حالی برای طارمی سپری می‌شود که او در 14 مسابقه لیگ برتر پرتغال فقط سه گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده و در یک دیدار لیگ‌کاپ هم نتوانسته کار خاصی انجام بدهد تا این آمار ثابت کند او سرحال نیست و کاملا متفاوت نسبت به گذشته بوده ولی زدن دو گل و ثبت دو پاس گل در 6 دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و سبقه این ستاره ایرانی کافی است تا تیمی مثل اینتر مجاب شود او را به خدمت بگیرد.

منبع: ورزش سه


جملات تند رسانه معروف پرتغال علیه ستاره ایرانی/ او تبدیل به ضدِ طارمی شده!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی