گل‌گهر 1 - 1 استقلال؛ تساوی در روز پراشتباه داوری


گل‌گهر 1 - 1 استقلال؛ تساوی در روز پراشتباه داوری

پارسینه: دیدار استقلال و گل گهر در هفته ما قبل پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر، با نتیجه تساوی به پایان رسید.

گل‌گهر 1 - 1 استقلال؛ تساوی در روز پراشتباه داوری
به گزارش پارسینه به نقل از "ورزش سه"، در یکی از مهمترین دیدار‌های هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر، استقلال در استادیوم شهید قاسم سلیمانی به مصاف گل گهر‌ می‌رود. شاگردان نکونام که امروز با لباس سفید به زمین مسابقه می‌روند، به دنبال ادامه دادن روند پیروزی‌های خود هستند.
پس از برتری روحیه بخش چهار بر صفر برابر نساجی، استقلال امروز در سیرجان برای حفظ رتبه نخست جدول رده بندی تلاش می‌کند. فاصله آن‌ها با سپاهان فقط یک امتیاز است و البته زردپوشان اصفهانی یک بازی کمتر انجام داده اند و برای اینکه تیم نکونام همچنان در کورس مدعیان باقی بماند، در پی پیروزی برابر میزبان خود است.
جواد نکونام برای این مسابقه سه تغییر را در ترکیب تیمش ایجاد کرده که طی آن، امید حامدی فر به جمع نفرات اصلی بازگشته و با نیمکت نشینی گوستاوو بلانکو و پیمان بابایی، استقلال از زوج مهرداد محمدی و آرمان رمضانی در خط حمله استفاده می‌کند.
در سمت مقابل نیز گل گهری قرار دارد که طی چهار هفته اخیر نتایج سینوسی کسب کرده است. شاگردان اوزونیدوس در این بازی‌ها صاحب یک پیروزی و دو تساوی شده و یک مرتبه نیز شکست خورده اند. آن‌ها برای سر و سامان بخشیدن به وضعیت خود در جدول، به دنبال استفاده حداکثری از شرایط میزبانی هستند.

گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار تیم‌های گل‌گهر و استقلال را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:

گل‌گهر 1 - 1 استقلال؛ تساوی در روز پراشتباه داوری بازی از هفته چهاردهم - بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر | سه‌شنبه: 03/10/1402 ؛ ساعت: 15:00
گل‌گهر 1 - 1 استقلال؛ تساوی در روز پراشتباه داوریورزشگاه: شهید قاسم سلیمانی سیرجان / 5 هزار تماشاگر
گل‌گهر 1 - 1 استقلال؛ تساوی در روز پراشتباه داوریگروه داوری: پیام حیدری / کمک ها: فرهاد مروجی – محمد عطایی ؛ داور چهارم: محمدرضا تارخ / ناظر: سعید بطحایی

ترکیب گل گهر:

محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، مسیح زاهدی، سامان فلاح، بهنام برزای، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده‎روح، حمید بوحمدان، علیرضا کوشکی، مهدی ممی‌زاده و سعید سحرخیزان
سرمربی: ماریوس اوزونیدوس

ترکیب استقلال:
سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، سعادت حردانی، آرمین سهرابیان، کوین یامگا، ابولفضل جلالی، امید حامدی فر، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، آرمان رمضانی، مهرداد محمدی
سرمربی: جواد نکونام

گل‌گهر 1 - 1 استقلال؛ تساوی در روز پراشتباه داوریاخطار

حمید بوحمدان (38)
صالح حردانی (45+4)

گل‌گهر 1 - 1 استقلال؛ تساوی در روز پراشتباه داوریدقایق حساس:

دقیقه 33: ارسال خطرناک زنده روح از سمت چپ را حسینی به زحمت و در دو مرحله مهار کرد.
دقیقه 35: سعید سحرخیزان در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که شوت این بازیکن با فاصله بسیار کمی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 39: شوت راه دور بوحمدان با فاصله از کنار تیرک عمودی راهی اوت شد.

دقیقه 57: یک ارسال توسط رزاق پور به روی دروازه با ضربه سر زنده روح همراه شد که حسینی به زیبایی این توپ را مهار کرد که البته کمک داور آفساید بازیکن گل گهر را اعلام کرد.

دقیقه 65: روی اشتباه علیزاده و توپ گیری فوق العاده پیمان بابایی در محوطه جریمه، او توپ را برای رمضانی ارسال کرد و این بازیکن نیز صاحب فرصت بسیار خوبی شد ولی ضربه بغل پای آرمان را محمدرضا اخباری به زیبایی راهی کرنر کرد. کرنر ارسالی نیز با ضربه سر بابایی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 89: استقلال از سمت راست حرکتی را آغاز کرد که پس از دفع ناقص مدافعان گل گهر، توپ به پیمان بابایی رسید ولی ضربه این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

شرح گل:

گل گهر یک – استقلال صفر (دقیقه 20: مهران زاهدی): گل گهر در سمت راست صاحب یک ضربه کاشته شد که ارسال ابوالفضل رزاق پور به روی دروازه با ضربه سر مهران زاهدی به گل نخست بازی تبدیل شد.

گل گهر یک – استقلال یک (دقیقه 45: کوین یامگا): یامگا از سمت راست وارد محوطه جریمه شد که ضربه او به بدن بازیکن گل گهر برخورد کرد و کمک داور مسابقه یک پنالتی به سود استقلال اعلام کرد. خود یامگا پشت توپ ایستاد و آن را برخلاف جهت حرکت اخباری وارد دروازه کرد.

در حاشیه

برای احترام به روح ملیکا متولی، بازیکن تیم ملی بانوان که بامداد امروز در یک سانحه تصادف جان خود را از دست داد، اعضای 2 تیم و هواداران پیش از شروع بازی، یک دقیقه سکوت کردند.

هواداران سیرجانی با نصب بنری با مضمون «سیرجان دیار ماست، گل‌گهر افتخار ماست» به حمایت از شاگردان مارینوس اوزونیدیس پرداختند.

طرفداران سیرجانی همچنین مهران گلزاری، کاپیتان گل‌گهر را که به دلیل مصدومیت شدید، ادامه فصل را از دست داده تشویق کردند.

در دقیقه 38 حمید بوحمدان پس از خطای روی روزبه چشمی به داور اعتراض کرد و به همین دلیل با کارت زرد پیام حیدری، جریمه شد.

در دقیقه 42 پیام حیدری با نظر فرهاد مروجی اعتقاد داشت این ضربه کوین یامگا به دست ابوالفضل‌ رزاق‌پور برخورد کرده و برای استقلال پنالتی گرفت که این امر منجر به اعتراض شدید بازیکنان گل گهر و سرمربی این تیم به داور و کمک داور اول شد.

اعتراض‌های اوزونیدیس که معمولا مربی آرام و بدون حاشیه‌ای است سبب شد داور به او کارت زرد نشان بدهد.

آرمین سهرابیان مدافع استقلال که فصل گذشته در گل‌گهر سیرجان حضور داشت قبل از آغاز مسابقه با اعضای تیم سابقش خوش و بش کرد.

پس از پایان نیمه اول، بازیکنان و کادر فنی گل‌گهر در حال اعتراض به داور بودند که استقلالی‌ها در پاسخ به اعتراض آنها گفتند گل تیم میزبان آفساید بوده است و اگر تیمی معترض باشد استقلال است. این اتفاق باعث درگیری لفظی بین اعضای دو تیم شد.

در ادامه یکی از اعضای تیم گل‌گهر که مشخص نبود چه سمتی داشت اعتراض شدیدی کرد که بلافاصله او را به بیرون از زمین هدایت کردند.

اوزونیدیس سرمربی یونانی گل‌گهر در راهروی ورزشگاه با دیدن داور شروع به داد و بیداد کرد که سر و صدای او باعث تعجب استقلالی‌ها شده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی