عضو شورای مرکزی جبهه پایداری: اختلاف جدی با قالیباف نداریم


عضو شورای مرکزی جبهه پایداری: اختلاف جدی با قالیباف نداریم

«جبهه پایداری اختلاف جدی با قالیباف ندارد و خیلی از کارهای این مجلس به خوبی پیش رفته و وحدت باعث موفقیت مجلس شده». این ها سخنان عضو شورای مرکزی جبهه پایداری و نماینده زنجان، مهدی باقری است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری: اختلاف جدی با قالیباف نداریم

به گزارش راهبرد معاصر: «جبهه پایداری اختلاف جدی با قالیباف ندارد و خیلی از کارهای این مجلس به خوبی پیش رفته و وحدت باعث موفقیت مجلس شده». این ها سخنان عضو شورای مرکزی جبهه پایداری و نماینده زنجان، مهدی باقری است.

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مهدی چمران نیز می‌گوید که نیروهای انقلابی با یک دیگر مشکلی ندارند و مسئله وحدت یک دو دو تا چهارتاست و خیلی طبیعی است که اگر نیروهای انقلاب با یک دیگر هماهنگ باشند، پیروزی دست یافتنی تر است.

نماینده اصلاح طلب مجلس دهم کمال پیرموذن معتقد است که جریان اصلاحات و اعتدالی در کل کشور با یک دیگر هماهنگ شده و به دنبال وحدت هستند و در هر منطقه چندین گزینه دارند و در تهران هم احتمالا یک لیست مشترک بدهند و ما به دنبال این هستیم که 170 کرسی مجلس بعدی را به دست بیاوریم.

نائب رئیس سابق مجلس محمدرضا باهنر نیز می‌گوید که مطابق اخبار واصله آن‌ها تا حدودی تهران به یک لیست واحد رسیده اند و این موضوع تکلیف اصولگرایان را مشخص می‌کنیم.

چندی پیش نیز دبیرکل جبهه پایداری صادق محصولی رویکرد و استراتژی جبهه پایداری را مطرح کرده و گفته بود که اتفاقا ما به دنبال وحدت هستیم و «استراتژی ما وحدت با حفظ اصول است»./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !