تهاتر نفتی برای تامین هزینه ساخت مجموعه ورزشی تهران


تهاتر نفتی برای تامین هزینه ساخت مجموعه ورزشی تهران

رکنا: وزیر ورزش و جوانان گفت: منابع لازم برای تکمیل پروژه بزرگ ورزشی تهران را از محل تهاتر وزارت نفت با تفاهم‌نامه‌ای که با این وزارتخانه داریم، تامین خواهیم کرد.

به گزارش رکنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی با اشاره به برگزاری جلسه نهایی تفاهم‌نامه همکاری احداث مجموعه بزرگ فرهنگی ورزشی شهر تهران که امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: این مجموعه یک مجموعه بین‌المللی است به این معنا که تمام فدراسیون‌های ورزشی ما در عرصه بین‌المللی می‌توانند میزبانی رویدادهای بین‌المللی را در این مجموعه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: دغدغه‌هایی که مردم دارند و بدقولی‌هایی که در گذشته برای تکمیل پروژه‌ها انجام شده است، اصولا به خاطر عدم تامین منابع بوده است. این درحالی است که منابع لازم برای تکمیل این پروژه را از محل تهاتر وزارت نفت با تفاهم‌نامه‌ای که با این وزارتخانه داریم تامین خواهیم کرد و از روز اول جواد اوجی حمایت کامل را از این پروژه داشت.

وزیر ورزش و جوانان گفت: دغدغه‌ای برای پرداخت پول به پیمانکار مجموعه نخواهیم داشت و بلافاصله به ازای کاری که در مجموعه صورت می‌گیرد، نفت پرداخت می‌کنیم.


تهاتر نفتی برای تامین هزینه ساخت مجموعه ورزشی تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی