پیام احزاب و شخصیت‌ها در پی شهادت سردار موسوی


پیام احزاب و شخصیت‌ها در پی شهادت سردار موسوی

جمعی از احزاب، شخصیت‌ها، مسئولین و چهره های سیاسی طی پیام های جداگانه‌ای شهادت سردار موسوی را تسلیت گفتند.

پیام احزاب و شخصیت‌ها در پی شهادت سردار موسوی

به گزارش راهبرد معاصر؛ جمعی از احزاب، شخصیت‌ها، مسئولین و چهره های سیاسی طی پیام های جداگانه‌ای شهادت سردار موسوی را تسلیت گفتند.

آملی لاریجانی: رژیم صهیونیستی هرگز نمی تواند روی آرامش به خود ببیند

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی شهادت سردار سید رضی موسوی پیام تسلیتی صادر کرد که شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت سردار پر افتخار اسلام، سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی از مستشاران نظامی سپاه و مدافعان حرم در سوریه موجب تاسف و تاثر گردید.

اینجانب شهادت ایشان را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم( عج)، مقام معظم رهبری(مدظله)، ملت شریف و مقاوم ایران، همکاران و خانواده محترم و بزرگوارش تبریک و تسلیت عرض می نمایم و مطمئنم به فرموده عمیق و والای قرآنی:" بل احیاء عند ربهم یرزقون" متنعم به حیات حقیقی و مرزوق در جوار حق خواهد بود.

رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی هم بداند با ادامه این قبیل جنایات هرگز نمی تواند روی آرامش به خود ببیند و تاوان این قبیل جنایات رابه سختی خواهد داد و قطعا پیروزی از آن مومنان است که این وعده الهی است؛«کَانَ حَقًّا عَلَیْنَا نَصْرُ الْمُؤْمِنِینَ».

دستغیب: شهید موسوی نقش موثری در برقراری امنیت و مبارزه با گروه های تکفیری داعش داشت

دستغیب رئیس کل دیوان محاسبات کشور هم در پیامی تاکید کرد: شهید رضی که از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی بود، نقش برجسته و موثری در برقراری امنیت و مبارزه با گروه های تکفیری داعش داشت

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

فقدان «سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی» از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه که در حمله موشکی جنایتکارانه رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی به درجه رفیع شهادت نائل آمد، موجب تاثر و تاسف شد.

شهید رضی که از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی بود، نقش برجسته و موثری در برقراری امنیت و مبارزه با گروه های تکفیری داعش داشت و مجاهدان زیادی را طی این سالها برای پشتیبانی پایدار جبهه مقاومت تربیت کرد.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این سردار عزیز به پیشگاه حضرت بقیه‌الله الاعظم، مقام معظم رهبری، خانواده محترم شهید و همرزمانش برای ایشان علو درجات را از خداوند متعال مسئلت می‌ نمایم.

سیداحمدرضا دستغیب
رییس کل دیوان محاسبات کشور

سید حسن خمینی: انتقام شهیدان غزه و لبنان و ایران اسلامی را از سردمداران جنایتکار باید گرفته شود

شهادت سردار عزیز پاسدار برادر سید رضی موسوی(رحمت الله علیه) را به فرمانده کل قوا و مردم عزیز و همرزمان عزیزش تبریک و تسلیت عرض می نمایم. چنانکه امام عظیم الشأن ما فرمودند: «شهادت در راه خداوند زندگی افتخارآمیز ابدی و چراغ هدایت برای ملتهاست. ملتهای مسلمان باید از فداکاری مجاهدین ما در راه استقلال و آزادی و اهداف مقدسه اسلام بزرگ الگو بگیرند؛ و با پیوستن به هم سد استعمار و استثمار را بشکنند.»

و امروز هم این وظیفه همه ما و همه مردم مسلمان است که در مقابل این رژیم غاصب صهیونیستی بایستند و انتقام شهیدان غزه و لبنان و ایران اسلامی را از سردمداران جنایتکار آن بگیرند.

خدای متعال سلام و درود خود را بر شهیدان عزیز و از جمله این شهید سعید نازل فرماید و به خانواده محترم ایشان صبر و اجر مرحمت فرماید و عزت شهادت در راه خود را نصیب ما نیز بگرداند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب: خون‌بهای شهیدان سلیمانی و موسوی فتح سنگرهای کلیدی دشمنان خواهد بود

خون‌بهای شهیدان سلیمانی و موسوی فتح سنگرهای کلیدی دشمنان خواهد بود.

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ.

فرمانده دلاور و سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که افتخار چهاردهه مجاهدت و مهاجرت را همراه داشت، سرانجام به آرزوی دیرینه‌اش که لقاء الهی بود، نائل شد.

سردار شهید سیدرضی موسوی که مدال افتخار سال‌ها سربازی و همراهی با سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را در دفاع از آرمان‌های اسلامی و حریم اهل بیت علیهم السلام بر سینه داشت، با همرزمان خود جبهه‌ای به وسعت هزاران کیلومتر را در برابر دنیای استکبار گشوده است که بشارت آن فتح سنگرهای کلیدی دشمنان خواهد بود.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با تبریک و تسلیت شهادت این سردار رشید اسلام، از خداوند متعال برای آحاد فرماندهان جبهه مقاومت و خانواده و بازماندگان آن شهید سعید طلب صبر و اجر دارد و به روح سبکبال سیدرضی عزیز درود و سلام می‌فرستد که اینک عند ربهم یرزقون است. طوبی له و حسن ماب.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی: رژیم خونخوار صهیونیستی و آمریکای جنایتکار به زودی به نقطه پایانی نزدیک خواهند شد

خبر شهادت برادر مجاهد و رزمنده خستگی‌ناپذیر، سردار میدان‌های نبرد حق علیه باطل و سرباز مکتب اهل‌بیت(ع) و حضرت امام خمینی(ره)، سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه که از هم‌رزمان سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی بود، قلبمان را مالامال از اندوه هجران و فراق آن عزیز مهاجر الی الله کرد.

قطعاً پاداش سال‌ها مجاهدت و تلاش خالصانه و صادقانه آن شهید عزیز از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس تا دفاع از حرمین شریفین آل الله و امنیت پایدار ایران اسلامی در مسئولیت‌های مهم و اثرگذار، جز شهادت و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و هم‌رزمان و همسنگران شهیدش نبود.

خون شهید موسوی و سایر شهدای گرانقدر جبهه مقاومت، گواهی بر این حقیقت روشن است که رژیم خونخوار و وحشی صهیونیستی و آمریکای جنایتکار همان طور که فرماندهی معظم کل قوا فرموده‌اند به زودی به نقطه پایانی نزدیک خواهند شد، چون خون شهدا عزم رهروان این عزیزان و جبهه مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی مصمم‌تر خواهد کرد.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی ضمن تأکید بر ضرورت انتقام خون این شهید عزیز از رژیم غاصب صهیونیستی که نماد کاملی از تروریسم دولتی است، شهادت این عزیز آسمانی به محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و نایب بر حقشان امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی)، همه هم‌رزمان شهید موسوی در نهاد مقدس سپاه پاسداران و آحاد فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی و همچنین امت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت می‌گوید. و از درگاه حضرت احدیّت برای آن سردار عالی‌قدر و شهید والامقام رضوان الهی و همنشینی با انبیاء و اولیای الهی و برای خانواده معظم و بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و ثبات قدم در تداوم راه شهیدان مسئلت می‌نماید./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی