خواندن این کتاب طنز به «کارمند جماعت» توصیه می‌شود


خواندن این کتاب طنز به «کارمند جماعت» توصیه می‌شود

کتاب «کارمند جماعت» نوشته محسن سلیمانی فاخر با تصویرگری امیر حامد پاژتار توسط انتشارات رخداد تازه منتشر و راهی بازار نشر شد. به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، کتاب «کارمند جماعت» نوشته محسن سلیمانی فاخر به...

کتاب «کارمند جماعت» نوشته محسن سلیمانی فاخر با تصویرگری امیر حامد پاژتار توسط انتشارات رخداد تازه منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، کتاب «کارمند جماعت» نوشته محسن سلیمانی فاخر به تازگی با تصویرگری امیر حامد پاژتار توسط انتشارات رخداد تازه منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب با نگاهی طنز و آسیب شناسانه، زندگی و خصایص کارمندان را مورد واکاوری قرار می‌دهد.

در مقدمه این کتاب می‌خوانیم:

همه شغل‌ها عادات خاص و ویژه ای دارند که گویی لازمه آن حرفه است و اصلاً هم قابل پنهان کردن نیست و مانند یک برچسب و اتیکت همراه شاغلان هست. عادات و روزمرگی‌هایی که در طول دوران کار، خواه یا ناخواه بر روح و روان می‌نشیند و همه افراد را همرنگ می‌کند.

این پیچیدگی‌های ساده و گاه عمیق می‌تواند در مواجهه با روحیات، شخصیتی قابل شوخی و مزاح باشد که با درشت نمایی و کشف این ویژگی‌ها می‌شود به خود و رفتارهایمان بخندیم. در این کتاب تصویرهای عمومی دیده و ندیده از شخصیت کارمندان را رو می‌کنیم، با زبانی نیش دار تا شاید اگر کارمندان خواستند برخی از این عادات و ویژگی‌ها را تغییر و مورد مداقه قرار دهند.

نویسنده در لزوم پرداختن به این اقشار می‌گوید: می‌دانیم که کارمند جماعت بخش مهمی از امور اداری و بورکراتیک را انجام می‌دهند و بدون آنها زندگی شهری غیر ممکن است. ما بیش از چهار میلیون کارمند داریم که با اعضای خانواده شأن بیش از ۲۰ میلیون نفر می‌شوند، به همین دلیل باید به آنها توجه کرد.

این‌کتاب با شمارگان ۵۰۰ نسخه منتشر شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا