حمله امید عالیشاه به مدیرعامل پرسپولیس به خاطر این اشتباه


حمله امید عالیشاه به مدیرعامل پرسپولیس به خاطر این اشتباه

کاپیتان پرسپولیس معتقد است که مدیرعامل این باشگاه تصمیم غیرحرفه‌ای و عجولانه‌ای گرفت که سند سقف بودجه را امضا کرد.

امید عالیشاه پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل نساجی با اشاره به حمایت هواداران گفت: هواداران به بازیکنان محبت داشتند، خداراشکر که امروز توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم. بازی خوبی انجام ندادیم ولی خداراشکر پیروزی را کسب کردیم.

وی با بیان اینکه چند سوال دارم، گفت: می‌خواهم بدانم که سقف بودجه یعنی چه و چه معنی می‌دهد؟ آیا با تصویب یکسری قوانین غیراصولی و غیرکارشناسی و بدون ضمانت اجرایی می‌توانیم به بالابردن کیفیت فوتبال کمک کنیم؟ آیا این قانون به فوتبال کمکی کرده است؟ اقتصاد ورزشی همه جای دنیا آزاد است، آنها فرهنگ هزینه و درآمد را دارند اما ما با اعمال فشار و تصویب یکسری قوانین که فقط کار را خراب می‌کند می‌خواهیم کنترل داشته باشیم که هیچ کمکی هم به باشگاه‌ها نمی‌کند.

حمله امید عالیشاه به مدیرعامل پرسپولیس به خاطر این اشتباه

کاپیتان پرسپولیس افزود: می‌خواهم یک گِله از درویش داشته باشم که تصمیمی عجولانه و غیرحرفه‌ای گرفت و آن سند (سقف بودجه) را امضا کرد. تیم ما الان با توجه به نداشتن بازیکن و فشار هواداران در بحران است.‌ بازیکنی مانند آل‌کثیر را هم برای رعایت سقف بودجه از دست دادیم، این فشار را قبول کردیم اما نباید این اتفاق می‌افتاد. فکر می‌کنم نباید به مسیر فوتبال کار داشته باشیم و به جای آن یکسری زیرساخت‌ها را درست و فضای درآمدزایی و هزینه باشگاه‌ها را آزاد کرده و به آنها کمک کنیم و حق پخش و تبلیغات محیطی را بدهیم. اینها برای من سؤال است و امیدوارم یک نفر جوابگو باشد. این قوانین تا الان کمکی نکرده و سابقه خوبی هم نداشته است.

عالیشاه در واکنش به این موضوع که خیلی‌ها معتقدند بازیکنان پرسپولیس از هوادار متمول پول‌های خارج از قرارداد گرفتند اما امروز مشخص شد پیام نیازمند در سپاهان قراردادی بالای ۱۱۰ میلیارد برای دو فصل دارد، گفت: نوش جانش باشد، هرکسی هرچه گرفته است نوش جانش باشد. این قوانین اشتباه بود و مدیران ما را به بازی گرفتند و آنها هم از خدای‌شان بود تا کمتر هزینه کنند. تیم باید درست بسته شود و این هوادارانی که به ورزشگاه می‌آیند از ما انتظار دارند.

وی یادآور شد: خجالت می‌کشم که ۶۰ هزار هوادار به ورزشگاه می‌آید و ما جلوی الدحیل می‌بازیم و به خاطر نداشتن بازیکن هواداران ما ناراحت می‌روند. در فوتبال دنیا هزینه می‌شود و تیم‌ها پول دارند و هزینه می‌کنند و بازیکن می‌گیرند و اردو برگزار می‌کنند. ۴ سال است که اردو نرفته‌ایم، چه قوانین بازدارنده‌ای است که ما حتی یک اردو نمی‌توانیم برویم. اگر دل‌شان برای فوتبال می‌سوزد زیرساخت‌ها و فضای درآمدزایی را برای باشگاه‌ها درست کنند وگرنه این قوانین به فوتبال کمک نخواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...