پاسخ رسمی سازمان لیگ به درخواست بازیکنان تیم استقلال


پاسخ رسمی سازمان لیگ به درخواست بازیکنان تیم استقلال

بازیکنان تیم استقلال رسما خواستار بازگشت قراردادهای خود به وضعیت اولیه شدند.

پاسخ رسمی سازمان لیگ به درخواست بازیکنان تیم استقلال

به گزارش راهبرد معاصر، بازیکنان تیم استقلال به تازگی به خاطر ثبت قرارداد همه بازیکنان و کادرفنی و همچنین رعایت سقف قرارداد وضع شده از سوی سازمان لیگ، قراردادهای خود را کاهش دادند اما با بازگشت ۴ امتیاز تیم سپاهان و بازگشت ۱ امتیاز تیم پرسپولیس، رسما خواهان بازگشت قراردادهای خود به وضعیت اولیه شده اند.

بازیکنان تیم استقلال جدا از تماس با باشگاه در مصاحبه های بعد از بازی با پیکان یک بار دیگر درخواست خود را مطرح کردند و خواستار این شدند که قراردادهای آنها به وضعیت اولیه برگردد.

سازمان لیگ اما به طور رسمی به باشگاه استقلال اعلام کرد؛ امکان بازگشت قراردادهای بازیکنان استقلال به وضعیت اولیه وجود ندارد، چون قانون سقف قرارداد برای تیم ها به قوت خود باقی است و در فصل آینده هم اجرایی خواهد شد.

سازمان لیگ همچنین توضیح داده است؛ رای کمیته استیناف مبنی بر بازگرداندن امتیازات تیم های پرسپولیس و استقلال به معنی برداشته شدن قانون سقف قرارداد نیست. کمیته استیناف برای تیم های سپاهان و پرسپولیس جرایم مالی در نظر گرفته است؛ از سویی تیم سپاهان برای رعایت قانون سقف قرارداد مجبور شده است قرارداد ۶ بازیکن را اصلاح کند و تا زمان اصلاح قراردادها قادر به استفاده از ۶ بازیکن خود نیست.

با این توضیحات استقلال قادر به بازگرداندن قرارداد بازیکنان خود به وضعیت اولیه نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)