همسر و پسر شهید سید رضی چه شغلی دارند؟


همسر و پسر شهید سید رضی چه شغلی دارند؟

برادر همسر شهید سردار سیدرضی موسوی گفت: من به او می‌گفتم شما این همه قدرت و جایگاه دارید، کمک کنید خانم و فرزندانتان یک جایگاه ویژه‌ای داشته باشند. باور کنید می‌گفت خیر و هرکس باید لیاقت، توان و شایستگی خودش را داشته باشد.

سیدناصر عمادی، برادر همسر شهید سردار سید رضی موسوی دربرنامه به افق فلسطین گفت: شما به زندگی شهید سیدرضی نگاه کنید، دوتا پسر و یک دختر دارند و همسر ایشان، خواهر من هستند. من از همه کسانی که این عرایض بنده را می شنوند، خواهش می‌کنم در جزئیات زندگی فرزندان و همسرشان دقت کنند. یک روحیه‌ای که حاجی داشت، من به او می‌گفتم شما این همه قدرت و جایگاه دارید، کمک کنید خانم و فرزندانتان یک جایگاه ویژه‌ای داشته باشند. باور کنید می‌گفت خیر و هرکس باید لیاقت، توان و شایستگی خودش را داشته باشد. شما پسر بزرگ او را ببینید چه‌کاره‌ است؟ هیچ کدام از فرزندان او در جایی استخدام نیستند؛ شرکت خصوصی نداشته و با هیچ‌جایی زد و بند ندارند.

همسر و پسر شهید سید رضی چه شغلی دارند؟

وی ادامه داد: خواهر من که همسر ایشان است، بیست و چند سال است که در دمشق معلم است و هنوز در جایی استخدام نشدند. حاج رضی در سال ۶۳ و ۶۲ در محور جنوب شیمیایی می‌شود و هرگز به کمیسیون پزشکی نرفت و چندباری هم ترور شد. آخرین باری که او ترور شد، به خاطر بارها عمل جراحی در ناحیه پا، به کمیسیون پزشکی آمد. من عضو کمیسیون پزشکی بنیاد شهید هستم، به خواهرم گفته بود اگر به ناصر بگویید به کمیسیون نمی‌روم. خیلی وقت‌ها گفته می‌شود سیدرضی مستشار نظامی بود. به موضوع سیاسی و نظامی آن کاری ندارم، اما خدای من شاهد است در آخرین سفری که ایشان را دیدم، مرا به هتلی برد و می‌گفت این طبقه برای زائرین و استراحت آنهاست، هیچ جا صحبتی از خدمتی که ایشان برای زائرین حضرت زینب انجام داده، نگفت و بیان می‌کرد من بزرگترین خادم حضرت زینب هستم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا