شهادت حاج قاسم روح جدید درکالبد انقلاب / توجه دشمن به انتخابات است


شهادت حاج قاسم روح جدید درکالبد انقلاب / توجه دشمن به انتخابات است

رکنا سیاسی : سخنگوی سپاه گفت: تشییع پرشکوه سردار سلیمانی پیام بزرگی برای دشمن داشت و یک بار دیگر تمام آرمان‌های انقلاب زنده شد. در حقیقت شهادت حاج قاسم یک روح جدید را در کالبد انقلاب اسلامی دمید.

سردار رمضان شریف امروز( چهارشنبه ۱۳ دی ) در مراسم رسانه و مقاومت که در تالار شهر مشهد برگزار شد، ضمن گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی ، اظهار کرد: تصویر واقعی ما بسیار قدرتمندتر از تصویر مجازی ماست و بالعکس تصویر مجازی دشمن بسیار قوی‌تر از تصویر واقعی اوست‌. این توصف‌کننده شرایط امروز ما در حوزه رسانه است.

وی افزود: تمام تلاش دشمن علیه ما در حوزه رسانه، در سه محور اصلی خلاصه می‌شود. اولین محور این است که دشمنان می‌خواهند به جامعه ما القا کنند مردم از انقلاب اسلامی پشیمان اند و این انقلاب هیچ دستاوردی برایشان نداشته است. دوم تلاش می‌کنند بگویند ما امروز شرایط بسیار بحرانی داریم و در حالیکه تمام جهان گل و بلبل است، ما بسیار سختی می‌کشیم. محور سوم این است که می‌گویند هیچ امیدی به آینده نیست.

سخنگوی سپاه تاکید کرد: اگر ما می‌خواهیم رسانه‌ای قوی و مدافع انقلاب داشته باشیم، باید تلاش کنیم دشمن نتواند این سه حوزه را به طور جدی در اذهان جامعه تثبیت کند. جمعیت کشور ما در دفاع مقدس حدود ۳۵ میلیون نفر بود که نظام سلطه شاهنشاهی و قلدری غرب را درک و بر اساس آن انقلاب کردند. مردم ما استقامت کردند و روحانیت بیشترین هزینه را دادند تا انقلاب و سپس دفاع مقدس پیروز شد.

شریف ادامه داد: اما امروز حدود ۹۰ میلیون جمعیت داریم‌، یعنی حدود ۵۰ میلیون نفر از جمعیت ایران آن فضا را درک نکرده‌اند و دشمن از این خلا استفاده کرده و یک تصویر غیرواقعی از انقلاب را به مردم ما القا می‌کند اما به برکت تلاش‌های جوانان و خون شهدای این مملکت، دشمن تا کنون موفق نبوده است.

وی بیان کرد: بسیاری از همرزمان سردار سلیمانی در دفاع مقدس شهید شدند، اما خداوند به ایشان عمری طولانی‌تر داد، زیرا اراده کرده بود این جمعیت ۵۰ میلیونی که چهره سردارانی نظیر باکری و خرازی را ندیده‌اند و درکی از انقلاب ندارند، فرصت یابند شخصیت سردار سلیمانی که مورد احترام دوست و دشمن است را درک کنند. حتی دشمن و سران آمریکا نیز اذعان کرده‌اند که نمی‌توانند ویژگی‌های برجسته نظامی این شخصیت را انکار کنند.

سخنگوی سپاه با بیان اینکه هر چه قدر سردار سلیمانی معروف‌تر می‌شد، متواضع‌تر می‌شد، گفت: حاج قاسم در کار بسیار جدی و در معاشرت با مردم بسیار مهربان بود. خداوند را شاکریم زندگی این سردار برای مردم ایران و منطقه الگو شده است. هر موقع کسی مشهور می‌شود و جایگاهی پیدا می‌کند، همه دنبال این هستند که ببینند چه موقع در انتخابات ریاست جمهوری یا سایر انتخابات‌ها نامزد می‌شود. سردار یک ماه پیش از شهادتش که بسیار به او برای نامزدی در انتخابات پیشنهاد می‌شد، روزی به من گفت هر کجا شنیدید سلیمانی کاندید ریاست جمهوری شده، بدون اینکه حتی با من تماس بگیری، محکم تکذیب کن، زیرا من به همین خدمتی که به مردم و کشور می‌کنم افتخار می‌کنم و هرگز ذهن خود را درگیر این نمی‌کنم که عکسم به در و دیوار بخورد تا از مردم رای جمع کنم. اما خداوند به او عظمتی بخشید که امروز کل منطقه پر است از عکس‌ها و بنرهای چهره سردار.

شریف اضافه کرد: دشمن بیشترین تبلیغات علیه سردار سلیمانی را در ایران انجام می‌داد، اما قدرت بالای تشخیص مردم ایران باعث شد این مردم به محض شنیدن خبر شهادت ایشان عزادار شوند و آن تشییع پرشکوه پیام بزرگی برای دشمن داشت و یک بار دیگر تمام آرمان‌های انقلاب زنده شد. در حقیقت شهادت حاج قاسم یک روح جدید را در کالبد انقلاب اسلامی دمید.

وی با بیان اینکه در چهارمین سالروز شهادت سردار سلیمانی شاهد رویارویی مردم فلسطین و اسرائیل هستیم‌، اظهار کرد: اسرائیل ۷۵ سال تلاش کرده بود بگوید در تمام ابعاد نظامی و امنیتی غیر قابل شکست است و حتی می‌گفت اگر تمام ارتش‌های کشورهای عرب متحد شوند، نمی‌توانند ما را شکست دهند. اما اولین شکست‌شان در جنگ ۳۳ روزه توسط حزب‌الله رقم خورد و سراشیبی سقوط آنان تدوام یافت و رزمندگان فلسطینی، جهاد را سرلوحه خود قرار دادند و در چند نبرد رژیم صهیونیستی را شکست دادند و نهایتا در طوفان‌الاقصی ضربه‌ای به اسرائیل وارد شد که اصلا قابل ترمیم نیست.

سخنگوی سپاه ادامه داد: روح حاج قاسم شاد که چنین شاگردانی در مکتب خود تربیت کرد و برای امت اسلام و جهان عرب افتخار آفرید. امروز همه ما به مردم فلسطین و حماس افتخار می‌کنیم، زیرا آنان راه جهاد را در پیش گرفتند و ان‌شاءالله با نابود کردن دشمن شماره یک اسلام و آزادسازی بیت‌المقدس شاهد یک افتخار دیگر برای مسلمین خواهیم بود.

شریف عنوان کرد: ملت‌ها یا در جنگ شکست می‌خورند و تحقیر می‌شوند یا پیروز و الهام‌بخش ملت‌های دیگر می‌شوند، یعنی همان کاری که مردم ما در دفاع مقدس انجام دادند. رزمندگان حماس نیز در این نبرد پیروز خواهند شد و امت اسلامی به آنان افتخار خواهند کرد. انقلاب ما الهام‌بخش جریان مقاومت است و سه عنصر برتر ساز دارد و تا زمانی که این سه عنصر باشد، پیروزی ما و شکست دشمن قطعی است. اولین عنصر فرهنگ قرآنی و اهل بیت می‌باشد که اساس اقدامات ماست، دوم داشتن رهبرانی حکیم، فقیه و آگاه مانند امام و رهبری و سوم مردم ایران اند که بزرگترین داشته انقلاب هستند. تا زمانی که این سه در بین ما سکه رایج است، هرگز شکست نمی‌خوریم، ناامید نمی‌شویم و پیروزیم. اگر تکلیف خودمان را درست انجام دهیم، خداوند بقیه چیزها را به سرانجام خواهد رساند.

وی اضافه کرد: امام با آن همه اصراری که به تداوم جنگ داشتند، قطعنامه را که پذیرفتند فرمودند جام زهر نوشیدم، اما امروز موفقیت‌های صحنه عراق، لبنان و فلسطین همه از برکت هدایت‌های امام و رهبری است. امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد وظیفه خود را به عنوان مسلمان و شیعه انجام دهیم.

سخنگوی سپاه با بیان اینکه امروز انتخابات و میزان مشارکت مردم در اسفند مورد توجه دشمن است، گفت: تمام دلخوری‌ها را باید کنار گذاشت و به پاس خون شهیدان، سربلندی ملت ایران و اطاعات محض از رهبری در انتخابات شرکت و با مشارکت بالا یک بار دیگر تیغ دشمن را کند کنیم. پیروز میدان کسانی اند که به وظیفه شرعی خود عمل می‌کنند.

منبع : ایسنا


شهادت حاج قاسم روح جدید درکالبد انقلاب / توجه دشمن به انتخابات است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...