زاکانی: وظایف‌مان در قانون هوای پاک را انجام دادیم


زاکانی: وظایف‌مان در قانون هوای پاک را انجام دادیم

شهردار تهران گفت: ما ۶ وظیفه در قانون هوای پاک داشتیم که همه را انجام دادیم.

زاکانی: وظایف‌مان در قانون هوای پاک را انجام دادیم

به گزارش راهبرد معاصر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، درباره راه‌اندازی بازارچه‌‌ها در سطح شهر تهران، با بیان اینکه نظام کار در تهران در حال تغییر است، گفت: ما مبتنی بر ظرفیت کلانشهر تهران، سرفصل‌های صنایع خلاق و فرهنگی را انتخاب کردیم و عملاً با شعار "هرخانه یک کارخانه" مسیری را دنبال می‌کنیم که تمام ظرفیت‌های شهر برای جذب و مهارت‌‌آموزی و عرضه و انعکاس آماده شود.

شهردار تهران با بیان اینکه برای تحق این کار، 23 هزار متر برای ایجاد نمایشگاه دائمی در دست تجهیز است و همچنین زیرساخت های صادرات محصولات را انجام می‌دهیم، اظهار داشت: شروع سال آینده شرایطی را در سطح شهر ایجاد می‌کند که بااصطلاح به‌جای ماهی دادن به افراد، ماهیگیری یاد بدهیم و در محیط‌های خودشان تولید و کسب درآمد کنند. این رویکرد و چارچوب اساسی کار است و امیدواریم برای سال آینده شاهد توسعه کمی و کیفی کار در سطح شهر باشیم.

زاکانی درباره میزان تحقق وظایف شهرداری در قانون هوای پاک، توضیح داد: ما 6 وظیفه در قانون هوای پاک داشتیم که همه را انجام دادیم و حتی در حوزه برقی سازی تهران یا خرید ناوگان و زیرساخت‌های شهری، هم قراردادهای داخلی را فراتر از تصور بستیم و هم خرید خارجی مان بیشتر بود.

وی با بیان اینکه ورود این خریدها و امکانات از ابتدای امسال شروع شد و ظرف یک سال آینده کامل می‌شود، گفت: 4 هزار و 690 اتوبوس تهیه کردیم که 2 هزار و 500 دستگاه تولید داخلی است و 2 هزار و 690 دستگاه هم برقی است که کمک مهمی در رفع آلودگی می‌کند./ تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان