انتقاد نماینده پارلمان فرانسه از اعمال تحریم‌های ضدروسی


انتقاد نماینده پارلمان فرانسه از اعمال تحریم‌های ضدروسی

رهبر حزب "میهن پرستان" پارلمان فرانسه طی اظهاراتی تأکید کرد که تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه که فرانسه از آنها پیروی می‌کند، اقتصاد این کشور را نابود کرده است و باید برداشته شود.

انتقاد نماینده پارلمان فرانسه از اعمال تحریم‌های ضدروسی

به گزارش راهبرد معاصر، فلوریان فیلیپوت، رهبر حزب "میهن پرستان" در پارلمان فرانسه طی اظهاراتی تأکید کرد که تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه که فرانسه از آنها پیروی می‌کند، اقتصاد این کشور را با افزایش قیمت انرژی نابود کرده است و این تحریم‌ها باید برداشته شود.

وی در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: تحریم های ضد روسیه با انفجار قیمت انرژی ما را نابود می‌کند. اتحادیه اروپا، یورو و سیاست‌های آن ما را نابود می‌کند.

این مقام پارلمان فرانسه در ادامه گفت: مکرونیسم (سیاست های اقتصادی امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه) نیز در حال نابود کردن ما است.

فیلیپات افزود: ما نیاز به سنت شکنی داریم! توقف تحریم ها، خروج از بازار برق اروپا، فرگزیت (خروج فرانسه از اتحادیه اروپا) و میهن پرستی اقتصادی.

وی با اشاره به اثرات مخرب سیاست‌های اقتصادی کنونی فرانسه، به کاهش تولید صنعتی این کشور در دسامبر گذشته اشاره و تأکید که این بدترین کاهش از ماه می 2020 بوده است.

این اظهاراتی در حالی صورت می‌گیرد که اتحادیه اروپا تاکنون 12 بسته تحریمی علیه روسیه به دلیل عملیات نظامی این کشور در اوکراین اعمال کرده است.

تعداد محدودیت ها به ده ها هزار نفر رسیده اما این در حالی است که مقامات اتحادیه اروپا و ایالات متحده بارها اعتراف کرده‌اند که تأثیر منفی این تحریم‌ها بر روسیه آنطور که انتظار می‌رفت قابل توجه نبوده است./ تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج