شناسایی 500 صفحه اینترنتی توهین‌کننده به شهدای کرمان


شناسایی 500 صفحه اینترنتی توهین‌کننده به شهدای کرمان

سرهنگ رامین پاشایی گفت: بر اساس رصد‌های صورت گرفته در راستای اجرای طرح ضربتی و عملیاتی برخورد با عوامل تشویش اذهان عمومی بالغ بر ۵۰۰ تارنمای حاوی محتوای توهین‌آمیز به ساحت مقدس شهدا که هم‌آوایی با جریانات تولیدشده معاندان در خصوص حادثه تروریستی کرمان کرده بودند، احصا شدند و تحت پایش‌های سایبری قرار گرفتند.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا از اجرای طرح ضربتی برخورد با عوامل تشویش اذهان عمومی در پی توهین بعضی صفحات در فضای مجلازی به ساحت شهدای حادثه تروریستی کرمان خبر داد.

سرهنگ رامین پاشایی معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا با اشاره با اجرای طرح ضربتی برخورد با عوامل تشویش اذهان عمومی گفت: بر اساس رصد‌های صورت گرفته در راستای اجرای طرح ضربتی و عملیاتی برخورد با عوامل تشویش اذهان عمومی بالغ بر ۵۰۰ تارنمای حاوی محتوای توهین‌آمیز به ساحت مقدس شهدا که هم‌آوایی با جریانات تولیدشده معاندان در خصوص حادثه تروریستی کرمان کرده بودند، احصا شدند و تحت پایش‌های سایبری قرار گرفتند.

این مقام مسئول ادامه داد: بالغ بر ۱۰۰ فقره تارنما در این خصوص با هویت معلوم در داخل کشور شناسایی شد و رسیدگی به آن‌ها در دستور کار قرار گرفت. در این رابطه، ضمن هماهنگی با مراجع قضائی و استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی تحت اقدامات مقتضی از قبیل دستگیری، احضار، تذکر و حذف محتوای مجرمانه قرار گرفت.

وی بیان داشت: با توجه به تماس‌های مکرر هموطنان با این پلیس مبنی بر شناسایی و برخورد قاطع با هنجارشکنان و عوامل تشویش اذهان عمومی، اجرای این طرح به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار دارد.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا از همراهی کاربران فهیم و ولایتمدار در شناسایی و معرفی عوامل هنجارشکن به این پلیس قدردانی کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...