جواد رضویان به معرکه برمی‌گردد


پیگیری‌ها نشان می‌دهد که «معرکه» به زودی به آنتن خواهد رسید و قرار است سیدجواد رضویان با این برنامه به شبکه سه سیما برگردد.

جواد رضویان به معرکه برمی‌گردد

به گزارش راهبرد معاصر؛ سیدجواد رضویان مدتی برنامه‌ای به نام «عید حسابی» روی آنتن شبکه نسیم داشت و چندی بعد هم با «جادوگر» در شبکه نمایش‌خانگی دیده شد. البته او در تجربه کارگردانی‌اش، آثار قابل توجهی را از خودش به یادگار گذاشته که فیلم سینمایی «زهر مار» بیش از دیگران موردِ بحث قرار گرفت.

پیگیری‌ها نشان می‌داد او می‌خواهد هم «آدم حسابی» را در قالب یک برنامه به شبکه نسیم برساند و هم یک طنز آیتمی ۹۰ شبی را برای این شبکه آماده کند و اول زمستان سالِ گذشته روی آنتن برود، اما تکلیف این کار روشن نشد.

همان روز‌ها سیدمحمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم گفته بود که قرار است شبکه نسیم طنز آیتمی ۹۰ شبی تولید کند.

«معرکه» برنامه‌ای در حوزه مسابقه و سرگرمی است که در هر قسمت دو گروه برای کسب جایزه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

خبر‌هایی بعضاً به گوش می‌رسید سیدجواد رضویان پیشنهاداتی برای ساخت سریال تلویزیونی و فیلم سینمایی هم داشته و حالا پیگیری‌ها نشان می‌دهد برای شبکه سه سیما «معرکه» را در دستور کار خود دارد که بزودی روی آنتن برود.

در روز‌هایی که محمدرضا گلزار برنامه «پانتولیگ» را برای شبکه سه دارد و محمد بحرانی و هوتن شکیبا با «جام آرزوها» به شبکه نسیم خواهند رفت و همچنین تکلیف کامران نجف‌زاده و برنامه گفت‌وگومحور آن به نام «برمودا» روشن شد.

این مسابقه با اجرای سیدجواد رضویان، به تهیه کنندگی حمید مراوندی و کارگردانی محمدرضا رضاییان به زودی از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

جواد رضویان بیشتر به نقش‌آفرینی در طنز‌های مهران مدیری شناخته می‌شود که مدت‌ها است با او همکاری نداشته و آخرین سریال تلویزیونی‌اش را با سیامک انصاری کارگردانی کرد. / همشهری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید