بیش از 3 هزار  مددجوی زنجانی صاحب شغل شدند


بیش از 3 هزار  مددجوی زنجانی صاحب شغل شدند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود از ابتدای سال جاری تاکنون برای ۳ هزار و ۵۱ مددجوی زنجانی شغل ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،روح اله صالحی یکی از مهمترین اولویت های این نهاد را اشتغالزایی برای جامعه هدف اعلام کرد و گفت: در همین راستا امسال برای ۳ هزار و ۵۱ مددجوی زنجانی شغل ایجاد شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از بسترهای مورد نیاز برای اشتغال، داشتن مهارت و علاقه به کار در رشته شغلی موردنظر است؛ از همین رو نسبت به استعدادسنجی مددجویان در این بخش اقدام شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از الزامات پرداخت تسهیلات اشتغال این است که پیوست مهارت داشته باشد و کمیته امداد به این مقوله اهمیت می دهد، گفت: در این زمینه با همکاری فنی و حرفه ای دوره های آموزشی مربوطه برای جامعه هدف برگزار می شود.

صالحی با اشاره بر نظارت به طرح های اشتغال پس از اجرای طرح بیان کرد: ارائه مشاوره های لازم و آسیب‌شناسی طرح‌های اشتغال ایجاد شده است و مددجویان با هدف تقویت و پایدارسازی این مشاغل توسط ناظران فنی این نهاد از جمله اقداماتی است که در قالب نظارت بر طرح ها صورت می گیرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج