هادیانفر معاون وزیر راه و شهرسازی شد


هادیانفر معاون وزیر راه و شهرسازی شد

طی حکمی از سوی مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، سیدکمال هادیانفر به عنوان معاون حمل‌ونقل وزیر راه منصوب شد.

هادیانفر معاون وزیر راه و شهرسازی شد

به گزارش راهبرد معاصر؛ با حکم مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، سیدکمال هادیانفر رییس پلیس سابق راهور به عنوان معاون حمل‌ونقل منصوب شد.

وزیر راه و شهرسازی در حکم انتصاب معاون حمل ونقل خواستار پیگیری و تلاش در راستای اجرای همه جانبه سیاست های کلی نظام در حوزه حمل و نقل، ایجاد و راهبری نظام جامع حمل ونقل ملی، برنامه ریزی و همکاری در اجرای "ابتکار ایران راه"، تلاش برای فراهم سازی بسترهای تحقق حمل ونقل هوشمند شد.

برنامه ریزی و همکاری با سایر دستگاه‌های مربوط در حوزه سازماندهی و نظارت بر عرضه و فروش بلیت از دیگر موارد مورد تأکید وزیر راه و شهرسازی در این حکم انتصاب بوده است.

سیدکمال هادیانفر، از سال 1386 تا 1389 جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بود، در سال 1389 به ریاست پلیس فتا رسید و در اسفند ماه 1397 به ریاست پلیس راهور منصوب شده بود.

همچنین وزیر راه و شهرسازی در حکم جداگانه ای شهریار افندی زاده را به عنوان مشاور ارشد وزیر در امور حمل ونقل و رئیس مرکز ملی ایمنی و بررسی سوانح حمل‌ونقل منصوب کرد.

در این حکم انتصاب مهرداد بذرپاش خواستار تأسیس مرکز ملی ایمنی و بررسی سوانح حمل ونقل، به روز رسانی استانداردها و تدوین نظام جامع کاهش سوانح حمل ون قل در بخش های مختلف و ارتقای همکاری با سازمانهای داخلی و خارجی در کاهش سوانح حمل ونقل شده است.

وی استاد تمام دانشکده مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت و علاوه بر پست های مشاوره پیش از این مدیرعامل شرکت مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و دو دوره معاون وزیر و سرپرستی وزارت راه و شهرسازی را در کارنامه خود دارد./ تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !