مخالفت مجدد واشنگتن با آتش‌بس در غزه


مخالفت مجدد واشنگتن با آتش‌بس در غزه

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید با ادعای اینکه آتش‌بس اکنون به نفع حماس خواهد بود، گفت که به همین دلیل دولت آمریکا مخالف توقف جنگ غزه است.

مخالفت مجدد واشنگتن با آتش‌بس در غزه

به گزارش راهبرد معاصر، «جان کربی» هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید شامگاه سه‌شنبه گفت که دولت آمریکا در برهه کنونی با آتش‌بس در نوار غزه موافق نیست.

کربی طی نشست خبری در کاخ سفید با ادعای اینکه آتش‌بس اکنون به نفع حماس خواهد بود، مدعی شد:‌ «ما به حمایت از دستیابی به وقفه‌های بیشتر و افزایش ارسال کمک در غزه ادامه می‌دهیم».

به نوشته رسانه‌های آمریکایی، وی در دفاع از حملات کور رژیم صهیونیستی به نوار غزه که تعداد زیادی از اصحاب رسانه را به خاک و خون کشیده، ادعا کرد: «من معتقد نیستم که اسرائیل عمدا خبرنگاران را در غزه هدف قرار می‌دهد. ما از خبرنگاران در هر جای دنیا حمایت می‌کنیم».

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در پاسخ به سوالی درباره پنهانکاری «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا درباره بستری‌شدن و عمل جراحی خود نیز گفت: «بایدن متعهد است که آستین را تا پایان اولین دوره ریاست جمهوری خود در مقامش حفظ کند».

پیش از این نیز «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر گزاره مربوط به ارتکاب نسل‌کشی از سوی رژیم صهیونیستی در نوار غزه را رد و از حملات این رژیم علیه زنان و کودکان فلسطینی حمایت کرده بود./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا