حذف رم در شب اخراج سردار/ صعود لاتزیو به نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا


حذف رم در شب اخراج سردار/ صعود لاتزیو به نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا

تیم فوتبال آ. اس رم در شب اخراج مهاجم ملی‌پوش کشورمان از زمین مسابقه، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا برابر لاتزیو شکست خورد و از دور این مسابقات کنار رفت.

حذف رم در شب اخراج سردار/ صعود لاتزیو به نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا

به گزارش راهبرد معاصر؛ در ادامه رقابت‌های مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا، از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه، تیم‌های لاتزیو و آ. اس رم در ورزشگاه المپیکو به مصاف هم رفتند.

در این دربی جام حذفی، تیم لاتزیو موفق شد با تک‌گل ماتیا زاکانی در دقیقه ۵۱ و از روی نقطه پنالتی رم را شکست دهد و راهی نیمه‌نهایی جام حذفی شود. پدرو رودریگز از لاتزیو در دقیقه ۶+۹۰ از زمین بازی اخراج شد تا شاگردان مائوریتسیو ساری، این بازی را ۱۰ نفره به پایان برسانند.

سردار آزمون، مهاجم ملی‌پوش کشورمان هم که در بازی امشب در دقیقه ۵۸ وارد زمین بازی شد در دقیقه ۱۰+۹۰ با دریافت کارت قرمز اخراج شد تا رم هم ۱۰ نفره بازی را تمام کند.

آزمون قرار است پس از این بازی برای همراهی تیم فوتبال کشورمان در جام ملت‌های آسیا راهی قطر شود. طبق برنامه، آزمون فردابه اردوی تیم ملی در دوحه اضافه می‌شود.

دربی شهر رم که به دربی «دلا کاپیتاله» مشهور است، مانند همیشه با حواشی زیادی روبه‌رو بود و در بازی امشب، هواداران لاتزیو و رم قبل از شروع مسابقه با پرتاب مواد آتش‌زا به سمت یکدیگر ورزشگاه المپیکو را به محل جنگ تبدیل کرده بودند! / ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک