پیکر شهید محمدعلی ضیاءالدینی در گلزار شهدای کرمان آرام گرفت


پیکر شهید محمدعلی ضیاءالدینی در گلزار شهدای کرمان آرام گرفت

بعد از ظهر امروز ۲۲ دی ماه پیکر سرهنگ شهید محمدعلی ضیاءالدینی از شهدای حمله تروریستی کرمان بعد از تشییع توسط نمازگزاران، در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

پیکر شهید محمدعلی ضیاءالدینی در گلزار شهدای کرمان آرام گرفت

به گزارش راهبرد معاصر؛ شهید "ضیاءالدینی" از کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی شهر کرمان بود که در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در پی مرگ مغزی، اعضای بدن این شهید بزرگوار به بیماران نیازمند اهدا شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان در آیین تشییع شهید ضیاءالدینی در بخش دشتخاک زرند که پیش از ظهر امروز برگزار شد با اشاره به برخی از خصوصیات خاص این همرزم پلیس راهور گفت: همرزمان این شهید عزیز همواره از کار و تلاش و روحیه جهادی وی در حوزه خدمت به مردم سخن می‌گویند و اینکه با خبر شدیم شهید ضیاءالدینی در زمان حیاتش هم همواره برای کار‌های خیر و حتی اهدای عضو داوطلب بوده است.

سردار ناصر فرشید با تبریک و تسلیت به خانواده صبور این شهید بیان کرد: همه ما باید رهرو همیشگی راه و مکتب شهدا باشیم و خصوصیات اخلاقی شهدا را مد نظر قرار دهیم و یک لحظه از خدمت صادقانه به خلق الله غافل نشویم.

فرمانده انتظامی استان کرمان با تاکید بر ادامه راه شهدا با شناخت اهداف و آرمان‌های انقلاب، جنگ تحمیلی و شهدای مدافع نظم و امنیت گفت: شهید ضیاءالدینی در مسئولیت‌هایی که در پلیس راهور داشت در نهایت دغدغه‌مندی برای کاهش وقوع تصادفات و آموزش مردم تلاش می‌کرد و خواست خداوند بود که در ردیف شهدای رهرو شهید حاج قاسم سلیمانی به شهادت برسد. /ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تروریستی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا