حذف قطعی ساراو نیکا از سریال پایتخت 7 ! / خواهران دوقلوی جدید کی کدامند !


حذف قطعی ساراو نیکا از سریال پایتخت 7 ! /  خواهران دوقلوی جدید کی کدامند !

سریال محبوب تلویزیونی پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم از کادر بازیگران سری جدید پایتخت پرده برداری کرد.

سارا نیکای پایتخت انتخاب می شوند

پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری که تا کنون 6 فصل آن از شبکه یک سیما پخش شده، قرار است عید 1403 به صورت نسخه سینمایی بر روی آنتن رسانه ملی رود. در نسخه سینمایی پایتخت بازیگرانی چون محسن تنابنده، احمد مهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، نسرین نصرتی و... حضور دارند اما خبرهای این بخش از نمناک حاکی از آن است که پایتخت جدید بدون دو بازیگر اصلی پخش خواهد شد.

حذف قطعی ساراو نیکا از سریال پایتخت 7 ! /  خواهران دوقلوی جدید کی کدامند !

حضور سارا و نیکا در سری جدید سریال پایتخت عکس از محمد فرقانی

حذف دو بازیگر اصلی پایتخت

عوامل سریال پایتخت فراخوانی را منتشر کرده و خبر از آغاز رسمی پیش تولید سری تازه این مجموعه پر طرفداررا دادند. فصل هفتم سریال طنز پایتخت که در هر فصل، یک ماجرا و داستان متفاوت در زندگی خانواده‌ی معمولی و اطرافیانش را نمایش می‌دهد، قرار است نوروز 1404 از شبکه یک سیما پخش شود و عید امسال نسخه سینمایی پایتخت پخش خواهد شد اما بدون بازیگران اصلی سارا و نیکا چرا که پایتختی‌ها بالاخره پس از شش فصل و یک تله فیلم قصد دارند بازیگران نقش سارا و نیکا را تغییر دهند.

گروه تولید «پایتخت» جهت انتخاب بازیگر بعداز ظهر روز دوشنبه هجدهم دی ماه فراخوانی را منتشر کرده و در این فراخوان از خواهران دوقلو که در حدفاصل سنی 18 تا 26 هستند، برای حضور در مرحله تست و انتخاب بازیگر دعوت به عمل آوردند،گرچه در فراخوان منتشر شده هیچ اشاره‌ای به نقش‌ دوقلوها نشده، اما با توجه به اینکه از خواهران دوقلو خواسته شده تا فیلم وعکس بفرستند مشخص است که قرار است از بین متقاضیان برای نقش‌های سارا و نیکا بازیگر انتخاب شود.

لازم به ذکر است که نقش سارا و نیکا در دوقسمت پایانی فصل ششم از سریال پایتخت حذف شده بود.در نسخه سینمایی پایتخت کلیه بازیگران فصل ششم و حتی بازیگر نقش بابا پنجعلی نیز حضور خواهد داشت.


حذف قطعی ساراو نیکا از سریال پایتخت 7 ! /  خواهران دوقلوی جدید کی کدامند !

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج