دیزنی لند توکیو توسط اینستاگرام شادترین مکان جهان معرفی شد


دیزنی لند توکیو توسط اینستاگرام شادترین مکان جهان معرفی شد

اگر می خواهید از حال و هوای سرد زمستانی خارج شوید و برای تور خارجی نوروز 1403 برنامه ریزی کنید، شادترین مکان جهان، یعنی توکیو دیزنی لند در ژاپن می تواند یک گزینه مناسب باشد.

دیزنی لند توکیو در سال 2018 عنوان شادترین مکان جهان معرفی شد که ارزش گردشگری کشور ژاپن را افزایش داد. عنوانی که در واقع این پارک تفریحی به دست آورد، "جادویی ترین مکان روی زمین» توسط اینستاگرام بود که بر اساس تعداد شکلک های اموجی استفاده شده در کپشن تصاویر، به عنوان «شادترین مکان با برچسب جغرافیایی در جهان» معرفی شد.

دیزنی لند توکیو توسط اینستاگرام شادترین مکان جهان معرفی شد

اگر می خواهید از حال و هوای سرد زمستانی خارج شوید و برای تور خارجی نوروز 1403 برنامه ریزی کنید، شادترین مکان جهان، یعنی توکیو دیزنی لند در ژاپن می تواند یک گزینه مناسب باشد.

دیزنی لند توکیو در توکیو پایتخت ژاپن واقع شده است و مقصدی است که گردشگران تور ژاپن حتما لازم است از آن دیدن کنند. این تفرجگاه محبوب دیزنی که چهلمین سالگرد خود را در فروردین 2023 جشن می گیرد، طیف گسترده ای از رویدادها و جاذبه ها را برای بازدیدکنندگان در هر سنی ارائه می دهد و بسیاری از افرادی که قصد سفر به دیزنی لند را برای جشنواره سالگرد این مجموعه دارند، از چند ماه قبل شروع به تهیه بلیت به صورت آنلاین می کنند.

دیزنی لند توکیو، سرزمین رویاها و جادو، در سال 1983 افتتاح شد. از زمان افتتاح، مورد علاقه مردم از طیف وسیعی از سنین قرار گرفته است. این پارک به هفت سرزمین موضوعی، بازار جهانی، سرزمین ماجراجویی، سرزمین وسترن، سرزمین مخلوقات، سرزمین فانتزی، تون تاون و فردالند تقسیم شده است و می توانید از جاذبه ها و سرگرمی های متناسب با موضوع هر منطقه لذت ببرید.

دیزنی لند توکیو توسط اینستاگرام شادترین مکان جهان معرفی شد

قلعه سیندرلا، درست در آن سوی بازار جهانی دیده می شود، خیابانی با ساختمان های سبک سلسله ویکتوریا، یک مکان عکاسی شناخته شده است. همچنین، سرگرمی های فصلی توسط شخصیت های بامزه خلق شده توسط والت دیزنی بخشی از جاذبه های این پارک موضوعی است. رژه ها و سایر نمایش ها در راستای رویدادهایی مانند عید پاک، جشنواره بافنده، جشنواره تابستانی، هالووین و کریسمس هستند. دیزنی لند توکیو در چهار دقیقه پیاده روی از خروجی جنوبی ایستگاه مایهاما در خط JR واقع شده است.

دسترسی به دیزنی لند توکیو آسان است و اگر از طرفداران دیزنی هستید، یک روز عالی تضمین شده را می توانید سپری کنید. این در واقع تنها یکی از دو پارکی است که توکیو دیزنی توکیو را تشکیل می دهد. دیگری Tokyo DisneySea است که در بین پارک های دیزنی منحصر به فرد است و دارای مناطق مختلف دریایی مانند Mermaid Lagoon می باشد.

در رتبه بندی شادترین مکان روی زمین، DisneySea را در بر می گیرد که شامل هفت بندر موضوعی است که از داستان ها و افسانه های اقیانوس الهام گرفته شده است.

دیزنی‌لند توکیو اکثر جاذبه‌های کلاسیک دیزنی را دارد، مانند دزدان دریایی کارائیب، فنجان‌های چای آلیس، کوه تندر بزرگ و عمارت خالی از سکنه، و همچنین تماشای شب طولانی‌مدت، رژه برقی دیزنی لند توکیو: دریم لایت‌ها.

در همین حال، DisneySea دارای جاذبه‌های هیجان‌انگیزتری است، مانند قلعه وحشت و ماجراجویی های ایندیانا جونز به‌علاوه نمایش‌های تئاتر. هر دو پارک دارای آتش بازی های عصرانه، شخصیت های لباس پوشیده، رستوران ها، چرخ دستی های پاپ کورن و مغازه های تجاری فراوان هستند.

تصاویر به اشتراک گذاشته شده در پلتفرم رسانه های اجتماعی نشان می دهد که بازدیدکنندگان در هر سنی از پارک تفریحی خانوادگی لذت می برند و برخی حتی ترجیح می دهند مراسم ازدواج خود را در دیزنی لند توکیو برگزار کنند.

منبع: نارون اکوتو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه جاذبه های گردشگری جهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان