بازداشت زورگیران خشن با شلیک پلیس در نارمک


بازداشت زورگیران خشن با شلیک پلیس در نارمک

به گزارش رکنا، سرهنگ امیرهوشنگ امیری سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: در پی افزایش سرقت به روش زورگیری و تهدید با سلاح سرد در محدوده نارمک دستگیری سارقان در دستور کار عملیات...

به گزارش رکنا، سرهنگ امیرهوشنگ امیری سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: در پی افزایش سرقت به روش زورگیری و تهدید با سلاح سرد در محدوده نارمک دستگیری سارقان در دستور کار عملیات کلانتری 127 نارمک قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با تحقیقات و پی جویی های انتظامی ساعات تردد سارقان را شناسایی و گشت زنی های هدفمند را افزایش دادند افزود: حین گشت زنی در محله نارمک 3 نفر از زورگیران را سوار بر 2 دستگاه موتور لاکی مشاهده که به سمت یکی از شهروندان مراجعه و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت کردند که سریعا ماموران وارد عمل شده و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی با استفاده از قانون بکارگیری سلاح هر 3 متهم را دستگیر شدند.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهمان 2 قبضه سلاح سرد کشف و متهمان در تحقیقات اولیه با توجه به شواهد و ادله موجود به جرم خود و زورگیری در محله نارمک و 10 فقره سرقت مشابه معترف شدند.

سرهنگ امیری با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.


بازداشت زورگیران خشن با شلیک پلیس در نارمک

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟