پایان زورگیری های خشن 2 سارق چاقو به دست در نبرد


پایان زورگیری های خشن 2 سارق چاقو به دست در نبرد

به گزارش رکنا، سرهنگ"رسول بهرامی" سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: بیست دوم دی ماه خبری مبنی بر سرقت موبایل و زورگیری واقع در محله "نبرد" تهران دریافت شد و بررسی های اولیه نشان از این...

به گزارش رکنا، سرهنگ"رسول بهرامی" سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: بیست دوم دی ماه خبری مبنی بر سرقت موبایل و زورگیری واقع در محله "نبرد" تهران دریافت شد و بررسی های اولیه نشان از این داشت، این افراد با استفاده از سلاح سرد قصد داشتند تلفن همراه یکی از شهروندان را به سرقت ببرند.

وی با بیان اینکه این افراد با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شدند، افزود: تیم عملیات کلانتری 132 نبرد این پلیس سریعا به محل اعزام و متهمان را حین سرقت تلفن همراه شهروندان مشاهده کردند.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران توضیح داد: ماموران با استفاده از شگرد های پلیسی متهمان را در محل زمینگیر و دستگیر شدند و از متهمان یک قبضه سلاح سرد و 2 دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف و متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر سرقت تلفن همراه و زورگیری اعتراف کردند.

سرهنگ بهرامی با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم امنیت به جد برخورد می شود، خاطر نشان کرد: دستگیری سایر مرتبطین به پرونده و کشف جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد.


پایان زورگیری های خشن 2 سارق چاقو به دست در نبرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج