واکنش شهردار تهران به شایعه ازدواج مجددش / در جلسه دوره ششم شورای اسلامی فاش کرد!


واکنش شهردار تهران به شایعه ازدواج مجددش / در جلسه دوره ششم شورای اسلامی فاش کرد!

علیرضا زاکانی صبح یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ در دویست و هشتمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران در جریان ارائه لایحه بودجه ۱۴۰۳ مدیریت شهری پایتخت ضمن انتقاد از شایعه‌های مطرح‌شده درباره ازدواج...

علیرضا زاکانی صبح یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ در دویست و هشتمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران در جریان ارائه لایحه بودجه ۱۴۰۳ مدیریت شهری پایتخت ضمن انتقاد از شایعه‌های مطرح‌شده درباره ازدواج مجدد خود، گفت: برخی افراد در رسانه‌ها و فضای مجازی برای من زن گرفتند و طلاق دادند، خجالت هم نمی‌کشند. دستگاه‌های امنیتی چرا جلوی آنها را نمی‌گیرند؟

وی افزود: نمی‌گوییم معصوم هستیم، ولی برخی افراد می‌خواهند مدیریت شهری زمین بخورد که ما مانع آنها می‌شویم. باید دست به دست هم بدهیم تا جلوی سیاه‌پراکنی‌هایی که دیگران علیه شورا و شهرداری انجام می‌دهند، بایستیم.

بزرگترین حامی ما آقای رئیسی است

شهردار تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: یک نفر در ابتدای حضور ما در مدیریت شهری، به ما گفت اداره شهر کاری ندارد و ما دو سال شهر را رها کردیم و به خودی خود پیش رفت. سوال ما این است که کجا رفت؟ مدیریت شهری آسیب‌شناسی‌هایی درخصوص عدم وجود نگاه جامع به تهران انجام داد. مقام معظم رهبری نگاه جامع و همچنین نگاه به روح و جسم دارد، اما مدیریت شهری گذشته نداشته است.

زاکانی با بیان این که برنامه چهارم توسعه فوق‌العاده‌ای برای شهر تهران پیش رو است، یادآور شد: نگاه بخشی و کاریکاتوری به شهر نباید وجود داشته باشد، بلکه باید به تمام بخش‌های آن توجه کرد. باید همچون طبیبی کل این پیکره را واحد نگاه کرد و موضوعات امنیتی، ایمنی، فرهنگی و تفریحی شهر را با هم دید.

وی با اشاره به مبارزه با فساد نورچشمی‌ها، خاطرنشان کرد: ما سعی کردیم با کار خود، مباحثی را که مطرح می کنند به زمین بزنیم. در مقطعی رقیب‌انگاری بی‌ربط دولت و شهرداری وجود داشت و امروز این موضوع وجود ندارد و بنده امروز اعلام می‌کنم که بزرگترین حامی ما آقای رئیسی است و دولت در موفقیت ما شریک است.

دولت قبل شهردار هم جناح خود را به هیات دولت راه نداد

زاکانی با بیان اینکه دولت قبل تحمل نکرد شهردار را که از جنس و جناح خودشان بود به هیات دولت راه دهد، گفت: اختلافات سلایق وجود دارد، اما باید این فهم وجود داشته باشد که بر سر مصلحت انقلاب باهم دعوا نکنیم.

شهردار تهران با تاکید بر این که سرمایه‌گذاری که کارآفرین است عبادت می‌کند، یادآور شد: مهمترین قسمت کار، سازندگی و برای خدا بودن است. به اعتقاد بنده ظرفیت‌های شهرداری و شورا برای ساختن تهران و ظرفیت‌های موجود در پایتخت شناخته نشد و نتوانستند از فرصت‌ها استفاده کنند. ما در حال کشف فرصت‌ها هستیم و به دنبال مشارکت مردمیم. چرا اکنون کارها جلو می رود؟ چون با هم دعوا نداریم و مسئولین با هم همدل هستند.

شهردار تهران با بیان این که سطح دو تحول، برنامه های فناوری بود، عنوان کرد: تلاش ما این بود که تهران شهری شفاف، شیشه‌ای و کارآمد باشد و شهر بر اساس زیرساخت فناورانه توسعه یابد و این هویت فناورانه را با کمک اهل علم برای تهران خلق کنیم. در همین راستا پارک ولایت مجوز پارک علم و فناوری را گرفت.

وی در ادامه یادآور شد: شهرداری تهران بعد از ستاد کل نیروهای مسلح تنها نهادی است که این مجوز را گرفته است. در کنار آن هشت کارخانه نوآوری، سه ناحیه نوآوری و یک نمایشگاه دائم فناوری طراحی شده و در حال توسعه است. امید به این شکل محقق می‌شود که اگر کسی درس خود را خواند و خواست از کشور برود، ببیند که شغل و زمینه نوآوری برای ا‌و وجود دارد.

تاکید شهر در بر فسادستیزی و مبارزه بی‌امان با بی‌عدالتی

زاکانی همچنین با اشاره به برنامه‌ریزی برای ایجاد تحول در کالبد شهر تهران گفت: ما می‌توانیم نوسازی شهر را دنبال کنیم. هدف ما نوسازی شهر است. ما اصرار داریم به‌سرعت خطوط مترو را تکمیل کنیم و خطوطی که قرار بود سال ۱۴۲۰ تکمیل شود تا پایان سال ۱۴۱۰ به اتمام خواهد رسید. ما علاقمند به توسعه حمل‌ونقل ریلی و تراموا هستیم و می‌خواهیم منطقه الگویی را که در منطقه ۱۹ در نظر گرفته‌ایم، با هویت معماری ایرانی - اسلامی ایجاد شود.

شهردار تهران تهران ادامه داد: تحول در سبک زندگی یکی دیگر از تحول‌های مد نظر مدیریت شهری است. مهم این است که منطق درستی داشته باشیم و مسئولیت درستی برعهده بگیریم و به دیگران کمک کنیم وظایف خود را انجام دهند. فسادستیزی و مبارزه بی‌امان با بی‌عدالتی را در دستور کار قرار دادیم و با این نگاه مدیریت خود را در قالب‌های مشارکتی از جمله با اجرای طرح «من شهردارم» دیده‌ام.

وی همچنین تصریح کرد: امسال بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از شهروندان پایتخت در «طرح من شهردارم» مشارکت کردند و میزان مشارکت شهروندان نسبت به سال گذشته، چهار برابر افزایش یافت و اهالی پایتخت، از میان ۳ هزار و ۶۷۵ پروژه، ۲ هزار و ۹۸۷ را با ارزش ریالی ۷ هزار و ۵۷۱ تومان انتخاب و اولویت‌بندی کردند.


واکنش شهردار تهران به شایعه ازدواج مجددش / در جلسه دوره ششم شورای اسلامی فاش کرد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)