فیلم کشف جسد کوهنورد تهرانی در قله توچال / 35 امدادگر در محل جستجو بودند


فیلم کشف جسد کوهنورد تهرانی در قله توچال / 35 امدادگر در محل جستجو بودند

به گزارش رکنا، جمال شریفی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شمیرانات در رابطه با عملیات جست و جو پیکر کوهنورد ۷۰ ساله در حوالی قله توچال اظهار کرد: روز شنبه ۲۳‌دی ماه طی اعلام...

به گزارش رکنا، جمال شریفی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شمیرانات در رابطه با عملیات جست و جو پیکر کوهنورد ۷۰ ساله در حوالی قله توچال اظهار کرد: روز شنبه ۲۳‌دی ماه طی اعلام گزارش مردمی‌ مبنی بر مشاهده پیکر کوهنورد ۷۰ ساله در حوالی قله توچال، مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان تهران با اعلام ماموریت به هلال‌احمر شمیرانات، تیم امداد و نجات از پایگاه دربند وارد عمل شد.

وی ادامه داد: در روز های شنبه و یکشنبه با توجه به اینکه تیم‌های جستجو و نجات هلال احمر شمیرانات، پس از رسیدن به منطقه با برودت شدید هوا و شرایط آب و هوایی نامناسب مواجه شده و موفق نشدند به پیکر این کوهنورد دست پیدا کنند، عملیات جست‌و جو بصورت موقت متوقف و به رو‌ز دوشنبه موکول شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شمیرانات بیان کرد: عملیات جست‌وجو و نجات پیکر کوهنورد با تلاش تیم ۳۵ نفره نجاتگران جستجو و نجات شمیرانات و هیئت کوهنوردی استان تهران و با توجه به شرایط وزش باد شدید و بارش برف و کولاک در محدوده قله توچال، ادامه پیدا کرد و توانستند پیکر فرد را پیدا کرده و تحویل عوامل انتظامی دهند.

شریفی به هموطنان و کوهنوردان توصیه کرد، با توجه به شرایط آب و هوایی این روزها و ساعات که در ارتفاعات شاهد هستیم و احتمال وقوع بهمن وجود دارد، از فعالیت‌های کوهنوردی در ارتفاعات صرف نظر کرده و برنامه خود را در شرایط مناسب تری اجرا کنند و در صورت مواجهه با حادثه ای که نیاز به امدادرسانی وجود دارد، با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات هلال احمر تماس بگیرند.


فیلم کشف جسد کوهنورد تهرانی در قله توچال / 35 امدادگر در محل جستجو بودند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اوضاع نظافت تهران از پاریس هم بهتر است؛ آمار هم داریم