جذب معلم ورزش و پرورشی در اسفندماه امسال/ امتیاز برای معلمان غیررسمی در آزمون استخدامی


معاون وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدام معلم ورزش و پرورشی برای مدارس خبر داد.

جذب معلم "ورزش و پرورشی" در اسفندماه امسال/ امتیاز برای معلمان غیررسمی در آزمون استخدامی

به گزارش راهبرد معاصر، صادق ستاری‌فرد؛ معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از صدور مجوز استخدام معلم تربیت‌بدنی و پرورشی برای مدارس خبر داد و گفت: احتمالاً آزمون استخدامی اسفند امسال برگزار خواهد شد.

پیش از این وزیر آموزش و پرورش گفته بود: برای سال تحصیلی آینده بیش از 72 هزار معلم جدید با آزمون ورودی استخدام می‌شوند، 20 هزار نفر نیز از طریق دانشگاه فرهنگیان و رجایی جذب می‌شوند که بیش از 60 درصد کل استخدام‌های دولت است.

آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جاری نیز از طریق برگزاری دو آزمون، 56 هزار معلم برای دوره ابتدایی و دوره متوسطه استخدام کرد.

معلمان غیررسمی آموزش و پرورش شامل معلمان خرید خدمات آموزشی و معلمان مدارس غیردولتی که همواره تقاضای استخدام در وزارت آموزش و پرورش را داشتند طبق مصوبات برنامه هفتم توسعه دارای امتیاز خواهند بود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: معلمان غیررسمی شامل خرید خدمات و غیردولتی به ازای هر سال خدمت در آموزش و پرورش در آزمون استخدامی ضریب 10 درصد دریافت خواهند کرد.

ستاری‌فرد همچنین اعلام کرد: در برنامه هفتم توسعه مصوب شد تا معلمان بتوانند پاداش پایان خدمت را دریافت کرده و استمرار خدمت بدهند و این موضوع فقط برای وزارت آموزش و پرورش مصوب شد.

به گفته مسئولان وزارت آموزش و پرورش این موضوع می‌تواند تا حدودی معضل کمبود معلم را جبران کند و به عنوان یک مشوق باعث ادامه تدریس معلمان بازنشسته شود./ تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شبکه دختران چتربت چگونه کار می‌کرد؟ + ویدئو